Hop til indhold
Stavox

[Solved] Skaffklage Smlfn


Lomholt
 Del

Recommended Posts

Denne klage er på vegne af hapsidaps. Han har desværre problemer med at login på forum. Derfor vil det også være hans steamid osv. der fremgår i denne klage. 

Dit ingame navn: hapsidaps

Staff ingame navn: Smlfn

Dit SteamID:STEAM_0:0:202096258

Staff SteamID:STEAM_0:0:91213600

Forklar situationen: Jeg har fået ban for ”LTAP” uden hverken at have været i kontakt med staff, endsige været i case. Jeg har før oplevet dette medlem af staff behandle mig urimeligt, derfor ønsker jeg - om muligt - en dialog med et andet medlem af staff.

Bevis: Hvis det er en nødvendighed, har jeg et klip fra tredjepart, der beviser min uskyld

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej hapsidaps,
Da jeg TPer i case står du i en radius, hvor du kan høre hvad det omhandler. Lige da du opdager, at casen omhandler dig vælger du at stoppe op og leave spillet. Jeg har aldrig set et tydeligere eksempel på LTAP, hvorfor du selvfølgelig modtager ban for dette.

Jeg er dog lidt uforstående overfor, at jeg tidligere skulle have behandlet dig urimeligt, da det ikke er en situation jeg kan genkende. Jeg beklager meget, hvis du skulle have fået den opfattelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

hapsidaps- "Kære Smlfn

Det er en forkert udlægning at jeg skulle være i radius, hvis du ser vedhæftet klip, fremstår det også tydeligt.

Dine antagelser omkring mine bevæggrunde for at disconnecte, mener jeg derfor også godt at du kan trække tilbage.

Faktum er som følger:

-          Jeg havde ingen anelse om at du TP’ede da du gjorde til en anden spiller, for så at rette henvendelse til mig.

-          Der er intet bevis på at jeg skulle have forbrudt mig mod nogen af serverens regler.

 

Du har tydeligt vist din manglende dømmeevne i tidligere tilfælde og gør det nu igen, derfor ønsker jeg selvfølgelig andre øjne på sagen.

 

link: https://youtu.be/pcmueWhVEDg"

Link til kommentar
Del på andre sites

hapsidaps- "Baremaxx

Jeg tror ikke du ser min hensigt med at skrive, som jeg gør.

Jeg nævner det jo netop fordi det er min vurdering at smfln er inhabil ift. forhenværende sag grundet erfaring med hende. - at ” jeg - om muligt - ønsker dialog med et andet med af staff.”.

Det har derfor efter min vurdering, en relevans for sagen uden nødvendigvis at have en indvirkning på udfaldet af denne sag.

Jeg vil nu venligst bede dig (eller andet højere rangere medlem) om at behandle min klage over smlfn, som tidligere efterspurgt.

I fald du ønsker at trævle rundt i smlfn utilbørlige opførsel kan vi selvfølgelig gøre det, jeg kan bare ikke se hvordan det har indvirkning på de faktuelle forhold og denne sag.

 

Med venlig hilsen

Hapsidaps"

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have set din og Smlfn's video kan jeg konkludere følgende:

 

I videoerne kan man se at du løber direkte væk, når Smlfn teleporter til Garagamel, når du er ude for taleafstand, vælger du og løbe tilbage, for at leave.
Det virker her til at din intention er at "komme væk", så du kan bruge undskyldningen med, at du ikke kunne høre hvad der blev sagt.


ZQNTpNh.png

På billedet over har Garagamel lige sagt "ham der", hvor man kan se, at du kan høre Smlfn siger, dermed kan du også høre Garagamel. Din påstand om, at du ikke kunne høre Garagamel, holder derfor ikke.


Dette er et tydeligt tegn på LTAP, hvilket du er blevet straffet for.

Smlfn har ikke gjort noget forkert i denne situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.