Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på ariana grande


Slamboe
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Politipige på dette tidspunkt men ellers Slamboe
Staff ingame navn: Ariana Grande
Dit SteamID: STEAM_0:0:88940487
Staff SteamID: STEAM_0:1:439657816
Forklar situationen: Jeg går hen til en staff og spammer den der kamera så den siger click så siger ariana bare hvis du ikke stopper så giver jeg dig et ban kan ikke se hvorfor man skal have ban for det så set en timeout på kameraet
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/qucKDAXw1ezuF/d1337xl26ul4?invite=cr-MSx6SjgsMjcxNTAxNzMs

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Det med at spamklik kameraet, er noget som folk rigtig godt kan lide at gøre.
Personligt er dette noget som er irriterende at høre på hvis man forsætter med at spamklikke med den.
Og ud fra reglen 1.3 forklare den dig også, at vi ikke accepterer former for spam. Dette gælder jo også hvis du holder dit horn nede med med biler. 
Oveni er det også bare ren sundfornuft at vi ikke gider at høre på folk der spammer, micspammer osv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal ikke bruge din admin kræfter fordi du synes det er irriterende det er jo ikke min fejl ja og spam der står ikke noget med kamera klik spam det må man jo sætte en timer på hvis servern synes det er irriterende

Link til kommentar
Del på andre sites

Læs regl 1.3, der står direkte dette:
 

1.3 Vi tillader ingen former for spamming. Om det så er spam i form af beskeder, chats, opslag på forum, micspam, og lign. Ingen gider se/høre på det, bare lad vær'

 

Grunden til jeg nævner ban er på baggrund af dine timer, og at du har fået flere advarsler af flere staffs og mig førhen at du IKKE skal micspamme. Og derfor tænker jeg du er klog nok til at vide at dette skal du heller ikke forsætte med på andre måder.

Redigeret af Ariana Grande
Link til kommentar
Del på andre sites

Når man ser situationen som udefrakommende, så kan det godt lyde lidt voldsomt at man kan få ban, for at spam-klikke med et kamera.

Jeg kan forstå, at du Slamboe, gentagende gange igennem din spilletid på serveren, har fået advarsler angående spam af forskellig art, dog mest mic spam. Når man tager din straffehistorik i betragtning, så kan dette bekræftes.

Nu er der jo en forskel på mic-spam og kamera-spam, men begge falder under regel 1.3, som Ariana så fint referer til. 

Jeg har snakket med Ariana Grande om situationen, hvor jeg har sikret mig at denne "trussel" kun sker, fordi du har fået så mange advarsler angående andre former for spam. Havde du været en ny spiller, eller en spiller, som ikke har spammet ville dette ikke have fundet sted.

 

Ariana misbruger altså ikke hendes admin kræfter til at stoppe noget som hun mener er irriterende. Alt form for spam er irriterende, om det så er kamera-klik eller ej, lad vær med dette i fremtiden.

 

Tak for din klage.

Redigeret af BareMaxx
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.