Hop til indhold
Stavox

[Solved] OOC Chat


Brody
 Del

Recommended Posts

Det kunne være rart med en command, som giver en mulighed for at fjerne OOC chatten.
Der er nemlig blevet tilføjet en ny chat til serveren, og den har flere muligheder end den gamle. Hvilket resulterer i at folk skal sende lange ligegyldige beskeder, gifs, regnbue tekst osv. Det er egentligt bare forfærdeligt at se på - og staff teamet kunne ikke være mere ligeglade, da det primært er dem der gør det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker det er første dag, det er helt nyt og folk skal lige have "Uh det er fedt omg mega cool" ud af kroppen.

Jeg begyndte i hvert fald efter lidt tid og mute folk som ikke stoppede med at sende ligegyldige ting i OOC, så tænker ikke vi staffs er ligeglade.

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutter siden, BareMaxx skrev:

Tænker det er første dag, det er helt nyt og folk skal lige have "Uh det er fedt omg mega cool" ud af kroppen.

Jeg begyndte i hvert fald efter lidt tid og mute folk som ikke stoppede med at sende ligegyldige ting i OOC, så tænker ikke vi staffs er ligeglade.


Jeg håber også det bare er fordi det er nyt, og ikke er noget folk fortsætter med.
Grunden til jeg siger, at i staffs er ligeglad er mere eller mindre fordi jeg lavede et @ fordi der blevet spammet meget. Og der spurgte jeg om i ikke lige kunne få styr på folk i OOC, og der var svaret "Nej". Jeg fik ikke mere end bare et nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.