Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Søren MC


Søren MC

Recommended Posts

 

Ingame navn: Søren MC

SteamID: STEAM_0:0:56940612

IRL Navn: Søren

Alder: 17

 

 


 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja.

Har været admin på 2-3 Garry’s Mod servere. Og har udover det, været mod/admin/ejer/whatever på diverse Minecraft servere, også selvom Minecraft måske ikke lige er så relevant i denne sammenhæng.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg er meget retfærdig, og behandler altid alle lige.

  • Jeg er okay til at håndtere pressede situationer med spillere, og sørger altid for at holde mit sprog pænt.

  • Jeg har også set en del cases, og har set hvordan man normalt skal håndtere dem. (Er gode venner med Emoyly og Andy)

  • Jeg lærer ret hurtigt, og er altid villig til at lære noget nyt.

  • Jeg kan stort set alle regler, men vil selvfølgeligt lige læse dem igennem igen, så jeg er helt klar på dem.

  • Jeg er lidt ny på serveren (Omkring 50 timer), men kan som sagt nærmest alle regler, og har også spillet på en af de tidligere Stavox servere.

  • Jeg kan finde ud af at sætte gang i RP, og kan generelt godt lide at RP’e

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har en hel del erfaring med ULX, da jeg som sagt har været admin på et par andre servere. Har også lidt erfaring med diverse andre admin mods som Evolve, men det er nok ikke så nødvendigt her...

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg har en okay mikrofon og kan tale og skrive flydende dansk. Er også okay god til Engelsk, men det er nok ikke så relevant.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Da jeg ikke går til nogen fritidsaktiviteter kan jeg være på det meste af tiden

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er en venlig og rolig person, som meget sjældent tænder af.

Ud over det ved jeg ikke lige hvad det kunne være, men du er meget velkommen til skrive hvis du har et spørgsmål.

 

Og ja, jeg er ham med lykkekagerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

  • Kender dig pænt godt, og du er næsten venlig.
  • Du er god til at håndtere pressede situationer i spil/generelt online.
  • Du taler okay med de fleste andre staffs, og er ofte på ts.
  • Tror du kunne være en god tilføjelse til vores staff team.

 

Din ansøgning er lidt kort, men min var kortere...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.