Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi baiters


Middi

Recommended Posts

Halliløj :)

 

Jeg er så småt begyndt at blive træt af dem der skriver "Vi har weed, og money printers. Kom og raid os, Politi" 

Jeg finder det højst usandsynligt, at en person i virkeligheden skulle være i gang med en kriminel handling, og fortælle det til Politiet.

 

Jeg vil forslå at der bliver påpeget i reglerne, at sådan noget ikke sker i virkeligheden, og dermed ikke må gøres.  

 

- Middi

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, DetBareMads said:

Det er vel en form for FailRP tænker jeg. Normalt giver jeg ingen straf for det, men siger det normalt til personen at han ikke skal gøre det igen

Jeg er ret enig med Mads, dog kan man jo "baite" på en anden måde, istedet for at skulle skrive Politi vi har printere og kos osv raid os. i advert - Så kunne man jo "baite" dem på en anden måde, som f.eks: at sætte et k.o.s skilt op, da det jo også er en form for bait. 

Nogle gør også det, at de køre ind i politiet, eller siger noget dårligt/dumt til dem, og derefter flygter i deres bil.

Dog syntes jeg ikke det er den rigtige måde at gøre det på.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg er ret enig med Mads, dog kan man jo "baite" på en anden måde, istedet for at skulle skrive Politi vi har printere og kos osv raid os. i advert - Så kunne man jo "baite" dem på en anden måde, som f.eks: at sætte et k.o.s skilt op, da det jo også er en form for bait. 

Nogle gør også det, at de køre ind i politiet, eller siger noget dårligt/dumt til dem, og derefter flygter i deres bil.

Dog syntes jeg ikke det er den rigtige måde at gøre det på.

Normalt hvis jeg ser folk gøre det, siger jeg til dem at de ikke skal gøre det mere, ellers er det bare carban. Vi kan ikke have det med at folk kører ind i andre med vilje, af den grund at prøve at få dem efter sig

Link til kommentar
Del på andre sites

On ‎02‎-‎09‎-‎2016 at 19:26, Middi-Pulsen said:

Jeg vil forslå at der bliver påpeget i reglerne.

Jeg kunne ikke være mere enig. Der er absolut intet værre som politibetjent end at blive hamret ind i af en person, der bagefter råber "FUCK PULLE" og "FORPULEDE BØSSERØV", og derefter kører væk i deres millionbil. 

 

Plejer selv at henvise dem til regel 1.21:

"1.21: Tal pænt til andre spillere. Det er ikke altid tydeligt, om du taler IC eller ej, så lad være med at svine hinanden. Tal pænt, det sætter alle pris på. "

 

Men hvis nu, at kill-bait kunne blive påpeget som FailRP i reglerne, vil det støtte og bevare den gode stemning på serveren, for man mister hurtigt lysten til at RP som betjent når nogle spiller nærmest dyster om at sige det mest diskriminerende til politiet. Når det foregår over voice chat er det svært at bevise overfor en admin medmindre, at man har det på video, så jeg går også stærkt ud fra, at det vil lette trykket på admin cases.

 

Kan derfor ikke gøre andet end at give min støtte.

+REP

 

M.v.h

Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.