Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politiet må ikke give bøder for at køre over for rødt???


okre

Recommended Posts

Der er flere (inklusiv mig) der syntes at det er lidt tåbeligt, at man ikke må give bøder for at køre over for rød. Der bliver kaos i byen. Folk kører bare, og der er mange flere der kører sammen. 

Det ødelægger også lidt rpen.

Syntes at i skal tænke over det, da det ville være meget mere realistisk og sjovere at være politi.

 

-okre/Hardi    :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes også det er ret ærgerligt, (For RP)

Men os Admins vi har ikke nogle logs til at tjekke om lyskrydset har været Rødt eller ej, derfor bliver det ret kompliceret i admin cases da vi på ingen måde kan tjekke det.

Derfor syntes jeg at det er helt okay at det er fjernet så der ikke kommer mange cases med det!

Du har ret i at der kommer meget kaos, men jeg vil hellere have noget kaos end Uretfærdige cases! (;

Link til kommentar
Del på andre sites

Reglen blev lavet på baggrund af en del cases, hvor folk klagede over, at de fik en bøde for at køre over for rødt. At give dem en bøde for den lovovertrædelse er som sådan ikke et problem.

Problemet er, at, som Casper siger, politiet i de fleste tilfælde selv kører over for rødt. Det skaber en konflikt, når enkelte betjente så vælger at straffe de borgere der kører over for rødt, imens deres kollegaer selv bryder loven.

Det er svært som spiller at vide, hvornår den lov bliver håndhævet, og hvornår den ikke gør.

Samtidig er det også et problem for os staff at bevise, om folk har kørt over for rødt eller ej, som resulterer i cases der ingen vejne ender.

Jeg vidste slet ikke at der var så mange der håndhævede denne lov, og var egentlig under opfatning af, at de var meget for der var ok med den.

Derfor blev reglen oprettet, men det virker som om at en masse spillere er utilfredse med denne regel, så det er selvfølgelig til overvejelse at fjerne den igen. Det skal jo helst gerne være jer selv, der sætter rammerne for jeres rp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Når jeg er politi, holder jeg altid for rødt, prøver så vidt som muligt at overholde de fartgrænser som er blevet sat, og køre pænt.

Cirka 50 % af alle som blev stoppet var for at køre overfor rødt, men jeg kan godt se pointen i, hvis politiet selv gør det.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.