Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning Cabbie


CABBIE||BEST-MAN||

Recommended Posts

Ingame navn: ||CABBIE||
 

SteamID: STEAM_0:1:63755456
 

IRL Navn: Alex Sebastian Friis
 

Alder: 16 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har har haft servere i gang med nogle af mine kammerater fra Norge af i 2-3 år, men til sidst blev det bare for meget at tænke på, med alle penge og sådan. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes at i skal vælge mig fordi jeg er en meget afslappet og en meget tålmodig dreng der handler på nogle gode måder til hvis andre har problemer og skændes om det.
Jeg er super god til at få spillerne til at forstå og se hvad det er de har gjort galt, eller hvad det er der er rigtigt at gøre. I skal vælge mig fordi jeg kan håndtere enhver situation i en admin situation og fordi der er brug for tålmodighed. I skal vælge mig fordi jeg rigtig gerne vil gøre en indsats for at serveren kan blive rigtigt god, og for at spillerne godt kan lide at være her inde og spille.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har mange tidligere erfaringer med ULX og CODE osv. Jeg har efterhånden været ude for en masse ting.
Den allerførste gang jeg skulle lave en server og finde ud af hvordan ULX skulle laves og skulle downloades og sætte ind og sættes op OSV OSV. Der tog det mig 5 timer, bare for at finde ud af hvad det egentlig var jeg skulle gøre og hvad det egentlig gjorde. Så jeg tog mig tiden og satte mig i gang med at finde ud af det sammen med en kammerat. Vi fandt ud af det ved at prøve tingene af, altså !freeze eller /freeze og alt det sjove der. Det gik veldigt fin, og i dag har jeg meget styr på det.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg både snakker og skriver flydende dansk, da jeg nu er dansk statsborger. Jeg er født og opvokset i Sydjylland som jeg så nu stadigvæk bor. Min mikrofon bruger jeg altid når jeg er inde og spille eller snakke med vennerne på skype eller noget i den stil.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid til at være online fra kl 15:00 i hverdagene til jeg er for træt, og i weekender er det lidt forskelligt fra hvornår jeg står op.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Allerførste gang jeg lærte GMOD at kende var igennem min fars kusines dreng.
Han spillet GMOD 24/7 og jeg forstod ikke hvorfor det var han blev ved med at spille det for det gav ingen mening. en dag tænke jeg at jeg gerne ville prøve det, så min fars kusines dreng der, købte selve spillet til mig og sagde, hvis jeg skla købe det skal du være inde på MIN server. Så det gjorde jeg self. Da jeg kom der ind og spille på hans DarkRP server, vidste jeg absolut ikke noget som helst om hvad jeg skulle gør eog hvad der skulle ske så jeg fik mig et våben og begyndt at skyde alt og alle. Jeg fik afvide at jeg skulle læse reglerne flere gange efterhånden, og da lærte jeg de så endelig. Jeg blev god nok til jeg kunne blive admin på hans server i lidt tid, og så lukkede hans server ned. Drengen her som så havde serveren VISTE mig da hvordan man kunne købe en server og hvordan man kunne lave en server ( Fra bunden )
Jeg blev da mere og mere Interreseret af det her Garry's mod DarkRP, og begyndte selv at bruge lidt penge hidst og pist og begyndte at købe min egen server, og fandt så ud af hvordan jeg kunne kode og bruge ULX og sætte selve serveren i gang. Efter det begyndte spillere at komme på, de begyndte at spørge om at blive admin osv osv. Efter ca 2-3 år hvor jeg har været igennem en masse med at lave servere og være admin på mine egne servere syntes jeg det blev lidt for kedeligt og droppet det.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Kørte min ven ned, da han prøvede at raid en base. (Det var ikke på vejen.)
  • Har ikke set dig så meget, men det kan være mig.
  • Ellers lyder du meget flink.

Synes lige du skulle tjekke reglerne igennem igen, da du allerede brudte en regel idag, med at du ikke må bruge din bil som et våben.

Men held og lykke! :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er dybt overrasket.
Alle jer, kigger KUN på det dårlige? man laver en lille fejl der ikke var meningen, og man bliver hakket ned på med det samme?
Knapt så modent ifølge min mening. Jo, jeg lavet en fejl i dag. Selv den bedste laver fejl, jeg indrømmet og tog straffen.
Ærligt, håber jeg sku lige i tænker lidt engang.
Lad mig fortælle jer noget min far engang sagde til mig da jeg var yngre.
Han tog et stykke HVIDT PAPIR op, og begyndte at prikke MASSER af sorte prikker på det sorte stykke papir. Efter han var færdig med at lave en masse prikker på det hvide stykke papir spurgte han mig '' Hvad ser du her, Alex ? '' Jeg sagde da at jeg så en masse sorte prikker hvorpå han sagde '' PRÆCIS, en masse sorte prikker''

Pointen i det er nu lige det jeg skrev før, folk kigger KUN på det negative i hvad man egentlig går og laver. Dvs, laver man en fejl man ikke skulle have lavet bliver man stemplet MED det samme.
Godt, jeg er klar over det skal være strengt, men ligefrem at fremtrædde det i min ansøgning så jeg for et lidt dårligere ry.
Jeg ved ikke om det er mig der har givet dig et dårlig indtryk af mig selv, men jeg håber sku lige du ser tilbage, eller kigger på hvordan tingene faktisk er, UDOVER en lille fejl, Ikke min ven. Men jeg takker mange gange for dit respond, det kan være jeg også skulle tænke over lidt.

Husk, det er ikke for at snære eller andet fis, det er sådan jeg ser din kommentar :)

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, CABBIE||BEST-MAN|| said:

Jeg er dybt overrasket.
Alle jer, kigger KUN på det dårlige? man laver en lille fejl der ikke var meningen, og man bliver hakket ned på med det samme?
Knapt så modent ifølge min mening. Jo, jeg lavet en fejl i dag. Selv den bedste laver fejl, jeg indrømmet og tog straffen.
Ærligt, håber jeg sku lige i tænker lidt engang.
Lad mig fortælle jer noget min far engang sagde til mig da jeg var yngre.
Han tog et stykke HVIDT PAPIR op, og begyndte at prikke MASSER af sorte prikker på det sorte stykke papir. Efter han var færdig med at lave en masse prikker på det hvide stykke papir spurgte han mig '' Hvad ser du her, Alex ? '' Jeg sagde da at jeg så en masse sorte prikker hvorpå han sagde '' PRÆCIS, en masse sorte prikker''

Pointen i det er nu lige det jeg skrev før, folk kigger KUN på det negative i hvad man egentlig går og laver. Dvs, laver man en fejl man ikke skulle have lavet bliver man stemplet MED det samme.
Godt, jeg er klar over det skal være strengt, men ligefrem at fremtrædde det i min ansøgning så jeg for et lidt dårligere ry.
Jeg ved ikke om det er mig der har givet dig et dårlig indtryk af mig selv, men jeg håber sku lige du ser tilbage, eller kigger på hvordan tingene faktisk er, UDOVER en lille fejl, Ikke min ven. Men jeg takker mange gange for dit respond, det kan være jeg også skulle tænke over lidt.

Husk, det er ikke for at snære eller andet fis, det er sådan jeg ser din kommentar :)

Dette er min mening, og det kan du ikke ændre på.

Men, det med igår vil jeg skam ikke kalde en fejl, for jeg så det hele.

Min ven havde lige skrevet /advert raid - Så kommer du og bare køre rundt om ham, og prøver at ramme ham for sjov.

Så han vælger selvfølgelig at skyde på din bil, som han er ret til hvis han har givet dig en advarsel.

Men, det du så vælger er at du bruge din bil som et våben imod ham, så du vælger bare at køre ham ned. (

Han sagde nemlig flere gange at du skulle stoppe, for jeg sad nemlig på ts med ham.

 

1.15: Bilen er et transportmiddel, ikke et våben. Det er tilladt at køre rundt i den. Kører du en spiller ned med vilje resulterer det i carban. Dette gælder også, hvis du bruger den 

 

Men, du har selvfølgelig ret med at alle kan lave fejl, men dit var ikke helt en fejl, men mere bare træls.

Men udover alt det, så lyder som en flink person. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

+Rep

 

-Taler næsten altid pænt til andre (ikke lige hvad jeg fik at vide 2/9 i din RDA case)

-Flink

-Moden

 

/-Mic

Man kan dog nutildags godt blive lidt sure på folk, men jeg snakker normalt altid pænt til folk :)

4 hours ago, Kaninoz said:

Dette er min mening, og det kan du ikke ændre på.

Men, det med igår vil jeg skam ikke kalde en fejl, for jeg så det hele.

Min ven havde lige skrevet /advert raid - Så kommer du og bare køre rundt om ham, og prøver at ramme ham for sjov.

Så han vælger selvfølgelig at skyde på din bil, som han er ret til hvis han har givet dig en advarsel.

Men, det du så vælger er at du bruge din bil som et våben imod ham, så du vælger bare at køre ham ned. (

Han sagde nemlig flere gange at du skulle stoppe, for jeg sad nemlig på ts med ham.

 

1.15: Bilen er et transportmiddel, ikke et våben. Det er tilladt at køre rundt i den. Kører du en spiller ned med vilje resulterer det i carban. Dette gælder også, hvis du bruger den 

 

Men, du har selvfølgelig ret med at alle kan lave fejl, men dit var ikke helt en fejl, men mere bare træls.

Men udover alt det, så lyder som en flink person. :) 

Du har sku ret ven. Det må ligge på min skulder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.