Hop til indhold
Stavox

Madskrogs ansøgning!


MadsKrog

Recommended Posts

Om mig: Mit navn er MadsKrog går under navnet Kroggen for det meste og jeg er 14 år og bor i kolding på jylland.

Fritid: For det meste bruger jeg cirka omkring 2 timer på arbejde om dagen og så er jeg cirka hjemme klokken 17.00 og så plejer jeg cirka og spille fra 17.00 til klokken 24.00 eller mere så er tit aktiv på min computer og jeg bruger cirka omkring 4 timer om ugen på fodbold så ja.

Hvad jeg kender til ULX menu osv ,Altså jeg har haft meget med ulx menu eftersom om jeg har været admin inde på 2 server før btw i kan se beviser her på det link her http://steamcommunity.com/profiles/76561198114465763/screenshots/ .

Hvor meget har jeg spillet på stavox : Jeg mener faktisk jeg har spillet rigtig meget på stavox før i tiden før iåbnede den igen, Men har bare lige været i sådan et tidspunkt hvor jeg ikke gad og spille tror alle har prøvet det!

Sygdom: Jeg har ingen sygdomme pt eller noget jeg er heller ikke ordblind.

Hontering: Jeg syntes selv jeg er god til og tag en admin sag og få det bedste ud af den som muligt! Jeg er rigtig god til og gå til mange admin sager eftersom om der er mange admins som ikke gider men kun tænker på sig selv.

Hvad kan jeg hjælpe med: Jeg kan hjælpe med måske og få noget ro på servern og hjælpe me at få lidt erfaring på servern

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hej Mads

"Jeg er rigtig god til og gå til mange admin sager eftersom om der er mange admins som ikke gider men kun tænker på sig selv."

Jeg kan ikke rigtig se hvad du mener, vi admins leaver tit roleplay, og jeg mister tit money printer som springer fordi jeg ikke kan nå at få dem, da jeg er i admincase.

Ja, nogle af vores staff kan godt være lidt doven angående det. Men når vi er på, gør vi det altså også ordenligt.

 

//Casper - Stavox -/Admin

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.