Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Plys


Plys
 Del

Recommended Posts

In-game navn:  Plys 

SteamID: STEAM_0:0:131154834

Alder: 17 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:   

 Fordi jeg gerne vil være en del af det gode sammenhold I har og så vil jeg hjælpe med jer og holde styr på politiet  og jeg er god til at planlægge hvordan man skal komme ind i baserne og fordi jeg er rigtig meget betjent Så derfor vil jeg også gerne hjælpe jer med at få et meget godt politikorps

Jeg er aktiv på radioen og god til at samarbejde og holde hovedet koldt i stressede situationer  og fyre folk i stedet for at tage en snak med den først hvis de ikke forstår den så vil jeg fyre dem  og og fordi jeg vil gerne vil sørge for at der hele tiden kommer nye betjente ind når der er en der ved fyret eller går fra jobbet og så vil jeg lære dem op så de bliver en rigtig god betjent og  den Da jeg har været det før og Jeg tager det meget stille og rolig og ikke den der bare fyre folk fordi de gør noget forkert Jeg fortæller den måde de kører forkert og fortæl om dem næste gang de gør det så bliver de fyret og Jeg vil også gøre at det ville være sjovt at være betjent samtidig 

 imens det er seriøs og og jeg vil sørge for at alle får den samme oplevelse af der betjent så de får lyst til at være det igen

 

Jeg har tidligere været rigspolitichef 2 gange så jeg har erfaring med det 

 

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: 
 jeg vil rigtig gerne skabe et rigtig godt politistyrke 
og at sørge for at de får nogle realistiske bøders i stedet for en bøde på 25.000 bare fordi de kommer til at f.eks snitte en politibil borgerne 
og så vil jeg også sørge for at borgerne er glad for at være i byen så de ikke føler sig utryg når alle kriminelle går rundt og 
skyder og at borgerne de ved at Politiet er her til at hjælpe dem så de kan gå rundt og være bange så vil jeg også godt være med til at skabe et godt Vicerigspolitichef styrke
 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Jeg arbejder næsten alle dage fra 07:00 til 16:00 og nogle dage fra 16:00 til 22:00 

Redigeret September 29, 2021 af Plys

  • +Rep 4
  • -Rep 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.