Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: Indvandrer


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Indvandrer
SteamID: STEAM_0:1:119921494
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej stavox. Mit navn er Alex, jeg er 17 år gammel. Jeg har spillet herinde længe. Derfor mener jeg selv at en motiveret ansøgning om unban er mest fair. For at gøre det kort men betydningfuldt for historien. Jeg har længe døjet med vold i hjemmet og kommer fra et meget ustabilt område i københavn. Stavox har længe været min escape fra dette miljø da det altid har kunnet give mig lov til at være mig "selv". Da det også er en realistisk version af verdnens crazyhed. Dog har jeg glemt at tilbageligge den miljøskabte arv af en opførsel for andre spillere herinde. Det har været med til at ødelægge andres spiloplevelse eller humør flere gange. Hvis jeg selv var i jeres sko ville jeg have permabannet mig selv for længst. Op til bannet begyndte min toxic opførsel in game at smitte sig af på virkeligheden. Jeg snakkede både grimt og usmageligt til min mor og kæreste. Mange gange, især hvis jeg fik jail og de afbrudte mig midt i en admin case/rp situation osv. Det resulterede i at min kæreste forlod mig. Vores forhold var skrøbeligt nok i forvejen pga jeg var utro osv. Men dette var prikket over iet Siden da er jeg startet til psykolog for at kunne få talt om disse agressioner og indre problemer. Det har hjulpet mig mieget på det seneste med at få styr på alt omkring mig. Træning, Skole, Sociallivet, Exkæresten og meget mere. Derfor spørger jeg så nu. Kære stavox. Vil i være sød at give mig en chance til at vise min modenhed og overkommelsen af det gamle jeg. Jeg føler at jeg er klar til at kunne udføre dette korrekt da det er i overensstemmelse med mine nye nuværende værdier.Ikke fler brud af regler og det lover jeg. Sidst men ikke mindst holder jeg altså også super meget af jer
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 20. april, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Redigeret af BareMaxx
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.