Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage


BareMohammed
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Baremohammed
Staff ingame navn: Justin bieber
Dit SteamID:STEAM_0:0:210671287
Staff SteamID:STEAM_0:1:28491889
Forklar situationen: Jeg stod lige ude foran byen ved det der varehus 1, der boede der nogen jeg var igang med at give en dupe væk imens jeg gør det kommer Mathias. Selvom han kan se basen er helt tom vælger han at lave raid udelukkende for at lave mass rdm på dem der befinder sig på matriklen. jeg vælger at køre ham ned da han gunpointer mig og sir jeg skal gå. efter denne hændelse kommer justin Bieber og sir til mig jeg ikke må skyde ham grundet regl 3.16, da jeg ikke ejer varehuset eller er associeret med dem der bor i basen stiller jeg mig uforstående over for den konklution at jeg har brudt denne regl. Da jeg så prøver at få et svar på hvorfor han lige præcis sir jeg har  brudt reglen jailer han mig og smutter uden jeg kan forklare at det ik gir mening at jeg skal staffes da jeg intet forkert har gjordt. jeg beskyttede kun mig selv.
Bevis:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej BareMohammed. 

Mathias begynder at raide Varehus #1. Han skyder ejeren af grunden samt en betjent, som forsøger at stoppe ham i raidet. Som du selv forklare i casen, beder han dig derefter om at gå væk, hvor du går ind i bilen, holder NOS i bund og bakker lige ind i ham. Uanset om han gunpointer dig eller ej, har han vist tegn på raid, og derfor må du ikke køre ham ned. Hvis du mener, at han raider kun for kills, må du kalde på Staff, i stedet for at tage det i egen hånd. 
Jeg mener selv, at da jeg tog fat i dig, forklarede jeg hvorfor du ville modtage en straf for det, og refererede til regel 3.16; Biler må ikke anvendes som våben i raids (hverken som defense eller som raider). Du begyndte dog at ville diskutere det, og var meget uforstående over for det. 
Som jeg nævner i casen, er du på grunden som bliver raidet, og derfor ser jeg også, at når du vælger at køre raideren ned, er det brud på regel 3.16. Eftersom du fortsatte længe med at diskutere under casen, og vi ikke rigtig kom videre, vælger jeg at jail dig og smutte videre.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Justin Bieber skrev:

3.16; Biler må ikke anvendes som våben i raids (hverken som defense eller som raider). Du begyndte dog at ville diskutere det, og var meget uforstående over for det. 

Jeg defendede ik noget raid jo jeg ka ik defend en base jeg ik ejer. det vil jo svare til at jeg laver raid inde i byen ogs sir til folk de alle ska skride der står foran og folk må ik gøre en skid mod det selvom man bliver gunpointet. bare fordi han skyder 2 personer ved jeg jo ik han raider en base, og da jeg har set basen står åben og er tom tænkte jeg heller ik at han havde raid i gang. 

Redigeret af adem
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.
 

17 timer siden, adem skrev:

 Selvom han kan se basen er helt tom vælger han at lave raid udelukkende for at lave mass rdm på dem der befinder sig på matriklen.

Du skriver i din klage, at han raider for at lave Mass RDM. Nu skriver du, at du ikke tænkte han havde et raid i gang, på baggrund af at basen står åben og er tom. 
Spilleren som raider, kan ikke vide hvor stor værdi der er for i jeres base, når personen vælger at raide. Hvis I var i gang med at bygge på basen, eller som du skriver - var i gang med at give en dupe væk, må I sætte et byggerskilt op indtil I er færdige.
 

 

2 timer siden, adem skrev:

 det vil jo svare til at jeg laver raid inde i byen ogs sir til folk de alle ska skride der står foran og folk må ik gøre en skid mod det selvom man bliver gunpointet. 

Folk må gerne reagere på, at de bliver gunpointed ved at skyde igen mod dem, som gunpointer i forbindelse med et raid. De må bare ikke bruge deres bil som våben, ved at køre dem som raider over. Havde du i scenariet ved Varehus #1 valgt at skyde mathias, i stedet for at køre ham over, havde der ikke været noget problem i det. Alternativet var, at ringe efter politiet.

Tak for klagen. 
Jeg har ikke mere at tilføje.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.