Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Pikachu og Justin Bieber


Nurzhan
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Nurz


Staff ingame navn: Pikachu og Justin Bieber


Dit SteamID:

STEAM_0:0:54322411

 

Staff SteamID
STEAM_0:0:68485251 Pikachu
STEAM_0:1:28491889 Justin Bieber


Forklar situationen: Sagen starter med 12 Year kalder Case på mit Gang angående et Raid. efter snak i supporten, blev staff  enig om følgende. Nicolai var død i deres raid til Politiet. efter 5 min kommer Nicolai P tilbage til raidet står ude foran vores base og sender Bombe droner ind for at ramme os. "Dette betegner Pika og Justin som NLR" og han får en straf for dette.
Jeg så de droner komme vidste ikke hvor de kom fra da jeg løb ud spottede jeg Nicolai foran og skød ham og Kirkevej "Kirkevej var aktiv del af raidet og han sendte også droner ind" da jeg Downer Nicolai vælger han at slette de resterende Droner som var 11 stk. inden "Bla" fra mit gang drabte ham helt. 

Jeg får for RDM på Nicolai som brød NLR. fordi jeg ikke kunne vide det var hans droner. og jeg bliver tvunget til at erstatte disse 225k det koster for de 11 droner han selv valgte at slette.

Jeg ser mig meget utilfreds ovre jeg skal betale en erstatning til Nicolai for noget han selv slettede. som gjorde jeg på ingen måder har chance for at få dem.

Jeg ser mig uforstående overfor Bla og Jeg blev jailed for RDM. da Nicolai står så tæt på de aktive raider hvor han ikke må og sender droner ind i Aktiv raid hvor han er død. giver mig ingen chance for at vide at han ikke er en del af raidet. 

Bevis: I videoen ser man sidste del af raidet hvor jeg går ud og spotter disse droner. 
i starten af klippet da jeg skyder varevognen og på vej videre op ser man en sort drone flyve forbi mig og sprænge dette er "Nicolai P" drone. Drone nummer 2 kommer fra Kirkevej som man ser på Klippet. Da jeg har Downed Nicolai vælger han selv at slette de 11 Droner "med kommentaren i support" i skulle ikke have dem. hvor efter Bla skyder ham helt. 


https://streamable.com/yld4wg

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nurz. 

Først og fremmest, tak for din klage. 

 

Jeg får en case fra kirkevej og Nickolai P om FailRP, eftersom I skulle have rykket på jeres dronejammer under et raid. Det fik vi løst. 

Efterfølgende bliver der nævnt, at Nickolai P skulle være blevet RDM'et. Vi tjekker op på det, og får dig med i support. I support viser du os klippet, som også er vedhæftet her i staffklagen. Ud fra klippet, viser Nickolai P intet tegn på at raide - han står blot ude foran jeres base. Derudover har du heller ikke et konkret bevis på (trykket E på dronen), at den drone som fløj forbi dig, var Nickolais drone. Det kunne som sagt i situationen begge to lige så godt have været kirkevejs. Eftersom du knockede Nickolai, og Bla efterfølgende finishede ham, jailer vi jer begge for RDM

 

Nickolai vælger, at slette dronerne efter han blev downed. Dette kan jeg 100% godt forstå fra jeres side af, at I er uforstående over for at skulle refunde. Problemet ligger i, at I stadig vælger at RDM ham, og efterfølgende dræber ham helt, hvor han har haft 11 droner på sig, som han mistede. Havde I ved en fejl skudt ham, men efterfølgende reddet ham op, havde der højst sandsynligt ikke ligget andet i det.

 

Som svar til det sidste i din klage, - som sagt betragter vi det, at du dræber Nickolai, som RDM, da Nickolai stort set kunne være hvem som helst, som stod ude foran jeres base og som intet med raidet havde at gøre. Nickolai har som sagt også modtaget en straf, da han vælger at springe en af hans droner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Justin 🙂 


er med på i mener det er RDM og hvorfor er dog stadig uenig i jeres beslutning. som jeg også stod uforstående overfor igår er at i vurdere det som RDM når personen selv brød en regl ved at komme tilbage og deltage i raidet. han stiller sig sammen med aktiv raider og deltager aktiv i raidet. men alligevel ser i det som RDM. havde han stået sammen med de andre som ikke var i raidet havde det være fint. men virker til han forcer os ud i det. vi sidder meget presset midt i raid og bliver skudt efter også står han i mængden af sine venner for at få os til at bryde reglen. 


Oveni forstår jeg ikke i mener jeg skal betale for de droner han selv ødelagde. havde han ikke "SELV" ødelagt dem havde jeg jo alle de droner og kunne give ham dem. vil ikke mene det er min skyld at han sletter dem og mener ikke jeg skal straffes for det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nurz 

 

Du nævner i staff klagen, at du ikke forstår, hvorfor det var, at du skulle refundere. Nickolai p drone grunden til det er, at du selvfølgelig ikke skulle skyde ham, eftersom han ikke har noget med raidet at gør. Men i stedet kaldt case over at han brød NLR og hvis i så døde på grund af Nickolai p drone kun i som sagt have fået alt refunderet af Nickolai p. Men selvfølgelig er jeg også godt klar over, at han selvfølgelig ikke skulle have fløjet . Bombe droner ind i jeres base og sprænge den i luften over jeres bil. Det er som sagt også derfor han fik 300 sekunder for RDM  

 

Efter jeg har set video igennem igen, kan jeg godt se, at det er lidt mærkeligt, at du selvfølgelig skal refundere. Nickolai p drone, eftersom han brød NLR. Derfor vil jeg også gerne give dig pengene tilbage for bomber dronen, men jeg holder stadig fast i at du skal have 300 sekunder. Jail, eftersom du skyder Nickolai p, som du ikke skulle have gjort og i stedet call case på at han bryder NLR

 

jeg har snakket med justin omkring de staff klage og vi vil godt tage den med dig i support sammen med @ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Pikachu

At Nicolai har fået som NLR forstår jeg godt go vil ikke blande mig i sagen angående hans straf. 

Efter man fik klippet nærmere kan man også se i klippet at Nicolai spawner en drone lige da jeg løber ud af basen og den sprænger han. vi tjekkede klippet nøje igennem og kan også se nicolai skader os inde i basen med drone da han sprænger på min bil. oveni kan man sige Nicolai overhovedet ikke skulle være på stedet og skade den forviring det giver at han står med aktiv raiders. og deltager aktiv i det raid han er død i. som mener stadig ikke det er fair at jeg og Bla skulle straffes for RDM. på en person der ikke burde være det. men også at man ser han spawner dem foran mig og sprænger dem for at dræbe os. 

Er glad for du kan se det for min side angående det med han slettede dem. 😄 

Til sidst vil gerne sige jeg vil med glæde indgå en dialog med jer i support angående min Klage/Problem 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for din klage Nurzhan.

 

Det er selvfølgelig Nicolais egen skyld at han sletter dronerne, og du skulle ikke betale en refundering for det - det lyder til at i har løst den del.

Jeg kan sagtens forstå, at du skyder Nicolai under raidet, da han står meget tæt på basen og godt kunne have været en trussel, dog stod han ikke med våben eller var truende på en anden måde, så man kunne nok godt havde undladet at skyde ham, eller i det mindste ikke at dræbe ham helt, og det betegnes derfor som RDM.

 

Efter en ny information, genåbner jeg sagen.
I videoen kan man se, at der er en drone lige foran Nicolai, som meget nemt kunne indikere at han lige har spawnet den, og det tænker jeg er en god nok grund til at skyde ham. Du skulle ikke havde haft jail for det.

 

Billedet viser dronen der er lige foran Nicolai.

rBUb2T4.png

 

Jeg beklager at du har fået jail for det, og de involverede staffs vil blive snakket med.

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.