Hop til indhold
Stavox
  • 7

Mere bagning/mad lavning


Slamboe
 Del

Spørgsmål

Hej
Jeg synes det kunne være fedt med noget mere mad lavning jeg har set mange lave pizzeriaer og restauranter og jeg synes det kunne være fedt at få flere ting fx sushi, burger eller pizzaer.

Så dem der har lavet en restaurant kan lave andet end muffins jeg synes det kunne være fedt men ved ikke med andre synes det kunne skabe noget fedt rp eller ligne eller bare sjov.

Et addon der indeholder lidt af det er Zero's Masterchef addon hvor man sætter et køkken op og køber tingene til det fx komfur, køleskab, serverings desk, skære bord eller hvad man kalder det

 

c55c01eb9a51a1d5c1f51f4031790db2.png

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 15

Jeg synes faktisk det er en ret fed ide. Vi snakkede også lidt om det i går, men kom aldrig rigtig frem til noget. Folk har altid lavet restaurant-lignende butikker og sådan, så det kunne da være meget cool, hvis man kunne have noget andet at sælge, end blot våben. Især hvis man så også skulle lave det først.

 

Det eneste potentielle problem jeg kan se, er at folk måske kunne miste interesse i det efter lidt tid, da det måske kunne være lidt svært at få folk til at gide at bruge penge på det.
Det kunne man eventuelt løse ved, at hver gang man spiser noget, healer man en lille smule hp. Så skulle man have en begrænsning på, hvor meget mad man kunne spise indenfor en given tidsramme, så man ikke bare er udødelig. Men det kan godt være at det stadig bliver for overpowered...

 

Jeg er bestemt åben for ideer indenfor emnet. Jeg synes bestemt ikke, at vi skal gøre det et krav at spise, men jeg tænker man måske godt kan opfordre folk til det, uden at direkte tvinge dem til det?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1

For at bygge videre på Emoylys ide med at det giver en fordel af spise mad, vil jeg foreslå at der kan være forskellige tiers af mad alt efter hvor godt de er forberedt og evt. hvilke redskaber der er brugt. 
Så de forskellige tiers giver en bedre effekt. 
Så vil jeg også foreslå at de kan give andre boosts end at heale HP.
Det kunne være;
Boost til løbe hastighed
Boost til at hakke sten, enten i jail eller sulfur, så man enten hakker hurtigere eller får mere. 
Mindre skade når man kører bil (på sig selv ved collision)
Kortere hacking af master

Det var bare nogle ideer som ikke burde være alt for OP, men stadigvæk nok til at det giver mere lyst købe mad. 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1
19 timer siden, Sofus H skrev:

Derefter kunne man lave et system igennem man kunne bestille mad, som ville give fordele i forhold til hvor god maden var (forskellige niveauer.) 

ja og så tilføj nogle hidsige wolt scooters, så vi kan fræse rundt gennem byen med leverancer (evt. rebrand pakkeomdeler-jobbet, til "udbringer" eller noget)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg synes det med hp er en fed ide selføgelig som emoyly skriver skal det heller ikke være for overpowerd men stadig godt ja det bliver nok kedeligt efter en perjode men det kan man sige det er landmand også lidt ik slet det det siger jeg ikke men du ved så man har flere muligheder inden for stavox jeg synes man mangler nogen nye ting at lave på stavox og så kom muffins så synes jeg lige kunne forslå dette håber det kommer ind og det kan bruges 🙂 men fede ider både emoyly og hizlau 🙂 God dag

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg tænkte man måske kunne lave et pizzarier, eller anden form for restaurant. I en bygning som ikke bliver brugt så meget. (butik 4 som eksempel.)

Derefter ville man måske kunne lave et restaurantchef- og kokke job, da der er mange der godt kunne tænke sig nye jobs.

Derefter kunne man lave et system igennem man kunne bestille mad, som ville give fordele i forhold til hvor god maden var (forskellige niveauer.) 

Derudover tænkte jeg man kunne lave en form for boks, som alle pengene, man solgte for røg i, som samtidig skulle kunne raides (samme koncept som bankboksen på pd, med udbetaling som går til kokkene og chefen af restauranten.) og på denne måde tænkte jeg at vagt jobbet kunne komme mere i brug, da de så ville skulle hjælpe med at beskytte denne boksting.

 

Nok et lidt større projekt, men en ide.

Redigeret af Sofus H
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.