Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban request simon


Recommended Posts

 

In-game navn: Simon AK81
SteamID:STEAM_0:0:131916272
Ban Reason: der står ikke noget 
Hvem har banned dig?: claus AK81	
Hvorfor skal du unbannes?: fordi jeg fotryder rigtig meget, og jeg har ændret mig rigtig meget som person, i løbet af sommerferien og da jeg også er startet i 8. Jeg er blevet en del mere moden i forholdt til før, og har lært hvordan man snakker til andre "spillere" og personer. Jeg har fortrudt utroligt meget og savner jeres server rigtig meget, jeg forstår 100% hvis i afviser da jeg har fået en masse chancer men jeg beder bare om den sidste... Som sagt har jeg ændret mig en "irl" og har også lært at tage det mere roligt og styre mig

tak fordi du gad at læse denne unban request 

fortsæt en god weekend 

mvh Simon 
Link til kommentar
Del på andre sites

1: Jeg har ændret mig rigtig meget siden sidst, og er blevet meget mere moden.

 

2: Jeg har lært at snakke ordenligt, og styre mig selv mig selv når folk er flabbet eller lign.

 

3: Har savnet stavox meget, og også nogen af de mennesker der spiller der, og som sagt er jeg blevet en hel ny person, som har lært at opføre sig ordenligt og tage det med ro 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Dollar Queen #PebberNødsBrødre said:

1: Jeg har ændret mig rigtig meget siden sidst, og er blevet meget mere moden.

 

2: Jeg har lært at snakke ordenligt, og styre mig selv mig selv når folk er flabbet eller lign.

 

3: Har savnet stavox meget, og også nogen af de mennesker der spiller der, og som sagt er jeg blevet en hel ny person, som har lært at opføre sig ordenligt og tage det med ro 

Oki doki...

Dog tænker jeg lidt, at 1 og 2 lidt er den samme grund. Kan du komme med en 4.?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4: Jeg har lært min lektie af den tid jeg har været bannet, og ikke haft så meget at tage mig til i min fritid da jeg altid spillede gmod på jeres server. I weekenden og efter skole. Jeg har spillet lidt på nogen andre gmod dark RP server og har lært spillet og reglerne meget bedre. Jeg syntes ikke at der er nogen andre danske dark RP server som har et så fedt sammenhold og så fede personer som dem der er på stavox. Jeg har virkelig savnet jeres server og personerne på jeres server.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.