Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Henrik Andersen


Henrik Andersen
 Del

Recommended Posts

24 minutter siden, Kagen skrev:

Det sku sjovt du prøver hver gang, men ikke er særlig aktiv Alexander. 

Nu skal jeg ikke udtale mig da jeg ikke er aktiv mere meeen det har været tilfældet mange gange 

Dette ændre dog ikke på, at jeg ikke kan reglerne og at min nye computer, er kommet hjem for mindre end to dage siden. Med hverdagen efter ferien, har der bare været begrænset tid, desværre - Vil dog vise mere aktivitet, hvis dette kunne blive en realitet.

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutter siden, Henrik Andersen skrev:

Dette ændre dog ikke på, at jeg ikke kan reglerne og at min nye computer, er kommet hjem for mindre end to dage siden. Med hverdagen efter ferien, har der bare været begrænset tid, desværre - Vil dog vise mere aktivitet, hvis dette kunne blive en realitet.

Har aldrig set dig før på serveren, men ud fra hvad du skriver her lyder det ikke til du har været aktiv og du ikke kan reglerne da du i svar til kagen skriver "Dette ændre dog ikke på, at jeg ikke kan reglerne". håber det en stave fejl hvis da ansøger til staff hvor jeg ville mene man skulle kunne reglerne og være aktiv på serveren.

Det bliver desværre et -Rep herfra. Kan være det ændre sig til næste ansøgning hvis du begynder at blive Aktiv nu når du har fået en ny pc. 

Dog stadig held og lykke.

 

 

Tillyke med Pc'en 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Evolv Jonas skrev:

Har aldrig set dig før på serveren, men ud fra hvad du skriver her lyder det ikke til du har været aktiv og du ikke kan reglerne da du i svar til kagen skriver "Dette ændre dog ikke på, at jeg ikke kan reglerne". håber det en stave fejl hvis da ansøger til staff hvor jeg ville mene man skulle kunne reglerne og være aktiv på serveren.

Det bliver desværre et -Rep herfra. Kan være det ændre sig til næste ansøgning hvis du begynder at blive Aktiv nu når du har fået en ny pc. 

Dog stadig held og lykke.

 

 

Tillyke med Pc'en 🙂 

Har en del erfaring på serveren og kan reglerne selvom jeg har været en del inaktiv.

045606bc59a428b100d258b92d51bce7.png

Redigeret af Henrik Andersen
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Henrik Andersen skrev:

Dette ændre dog ikke på, at jeg ikke kan reglerne og at min nye computer, er kommet hjem for mindre end to dage siden. Med hverdagen efter ferien, har der bare været begrænset tid, desværre - Vil dog vise mere aktivitet, hvis dette kunne blive en realitet.

Det var ikke for at hate eller noget som helst vi kender jo godt hinanden da vi har spillet meget sammen før i tiden 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Henrik Andersen skrev:

Dette ændre dog ikke på, at jeg ikke kan reglerne og at min nye computer, er kommet hjem for mindre end to dage siden. Med hverdagen efter ferien, har der bare været begrænset tid, desværre - Vil dog vise mere aktivitet, hvis dette kunne blive en realitet.

Lol hva fuck er det for en logik? Det viser jo bare du ik har en interesse for serveren overhovedet og at det eneste du går op i er fordelene

  • +Rep 1
  • Sjovt 2
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.