Hop til indhold
Stavox

Staff Application


Hr Paludan

Recommended Posts

In-game navn: Rick Rimes

IRL Navn:Alexander Mühl

Alder: 15

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: Fordi jeg er venlig og kan kontrollere mange personer på samme tid og få andre til at være venligere, jeg har været mod en gang men det gik ikke som planlagt. jeg kan være på meget og jeg kender de fleste Staff medlemmer, jeg er meget loyal og kan godt lide retfærdighed, jeg syntes alle skal behandles ens selvfølgelig 

Kender du ULX kommandoerne?: ja de fleste med mindre der er kommet nye vis der kan det

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg har spillet på serveren i lang lang tid, Jeg har ingen fritids aktiviteter jeg gør til kan bare godt lide at spille
Link til kommentar
Del på andre sites

Edit

In-game navn: Rick Rimes

IRL Navn:Alexander Mühl

Alder: 15

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: Fordi jeg er venlig og kan kontrollere mange personer på samme tid og få andre til at være venligere, jeg har været mod en gang men det gik ikke som planlagt. jeg kan være på meget og jeg kender de fleste Staff medlemmer, jeg er meget loyal og kan godt lide retfærdighed, jeg syntes alle skal behandles ens selvfølgelig. Jeg har 500 timer og det nok alt på DarkRP jeg skriver okat men nogle gange smutter den lidt så bær over med mig, Jeg har Skype og Email så i kan kontakte mig Skype(AlexanderM1303) Email ([email protected]) nok ikke relevant. og jeg er ret glad type og elsker stavox

Kender du ULX kommandoerne?: ja de fleste med mindre der er kommet nye vis der kan det

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg har spillet på serveren i lang lang tid, Jeg har ingen fritids aktiviteter jeg gør til kan bare godt lide at spille

Tak fordi du gider at læse min ansøgning

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.