Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Monster Gris Gmod ansøgning ^ -


monsternik

Recommended Posts

In game navn: monster gris                                                             ^ - 

 

steamID: STEAM_0:1:77523050

 

IRLnavn: Nikolaj v Olsen 

 

alder: jeg er 13 blive 14 d.5 august 2017,                                                                    ^ - 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity:

Ja for godt en måned siden blev jeg admin inde på en server, det er også der hvor jeg har lært næsten alt om ulx.

Jeg har også været admin inde på 2 af mine venners servere og 3 måneder inde på grand theft gmod.

Jeg har været admin inde på 2 minecraft servere, den ene var min vens og den anden var en server der hed epicraft jeg tror stadig den er åben med har ikke ipen mere :( jeg spillede ellers meget på den.

Jeg var også medejer inde på 1 csgo bytte side som hed tradelink, men den lukkede på grund af at der var ikke nok der brugte den. Jeg var også admin inde på en csgo server der spiller ca. 5 spillere inde om dagen  

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:                                      ^ - 

Jeg har set at nogle af jeres admins bare smutter lige i det man siger hvad der er sket, lige som hvis jeg skriver jeg er blevet cdmet, så kommer en admin og så siger jeg at jeg er blevet cdmet og så smutter han med det samme det syne jeg ikke er en god admin. En god admin er en taler med spilleren og ikke bare smutter med det samme

Jeg vil gerne sørge for alle spillere har det godt og synes at stavox har nogle gode admins, der snakker pænt og hjælper hvis man er stuck i sine egne props og ikke bare siger det er dit eget problem 

                                                                                                               ^ - 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender næsten ulx fuld ud på grund af jeg er blevet admin på flere servere og der bruger jeg det rigtigt meget når jeg er i case eller også bare når vi driller hinanden/laver sjov med hinanden

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Dansk er mit modersmål jeg er født og op vokset i Danmark :D

Jeg går i 7 klasse på Kildedamsskolen i Tølløse. 

Jeg bruger min mic mega, og jeg skriver ret hurtig på tasterne B|

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

mandag : 15:45 - 21:30

tirsdag: 15:45 - 21:30 

onsdag: 16:30 - 21:30

torsdag: 15:45 - 21:30 

fredag : 14:45 - 00:00

lørdag : ? - 00:00

søndag: ? - 21:30

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Køber snart en ny mic

og til min konfirmation ønsker jeg mig et titan x. 

Onsdag skal jeg på job hos min nabo hun er en ældre dame som jeg hjælper med havearbejdet. 

 

Håber i synes godt om min ansøgning.  

Hav en god dag 

Hilsen Nikolaj :D:D  

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep!

 

  • Ikke for kort eller for lang ansøgning
  • Dog har du ikke været så aktiv på det seneste
  • Spurgte mig om jeg havde læst din ansøgning hvilket der tydeligt står i skabelonen du IKKE skal

Derudover PEACE OG HELD OG LYKKE!

 

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.