Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Cqmbo


Aqmed Miller
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: ULTRA SPINNER
Staff ingame navn: Cqmbo
Dit SteamID: STEAM_0:0:194513547 
Staff SteamID: STEAM_0:0:177761288
Forklar situationen: Jeg kommer kørende rundt om hjørnet, og kan se at Cqmbo vælger at springe en politibil i luften med en stunstick. Man kan også kort se i starten at Cqmbo køre ind i den parkede bil, så den holder ulovligt. Og derefter springer den.
Bevis:  https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/75102592/d1337qMs00lH?invite=cr-MSxBV04sNTExOTkxNiw

 

Note: Grunden til jeg ved det er Cqmbo, var at jeg kaldte case og fik afvide at det var ham. (Har klip af casen, hvis det skulle blive relevant)

Redigeret af ULTRA SPINNER
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Cqmbo skrev:

Hej Ultra, 

Mig og mathias vi hyggede os lidt i en meget kort periode, det var ikke meningen at bilen skulle springe. 
mathias slog på min bil 1 gang, jeg slog så på hans bil 1 gang igen, hvor den så sprang. 

Det er så også en gang for meget. Når man tænker på du er staff og vicerigspolitichef burde du slet ikke hverken køre ind i bilerne der holder parkeret. Eller slå på bilen med stunstick, en gang eller ej. Man får svært ved at tage dig seriøst som staff når du selv render rundt og laver sådan noget.

Og havde det været mig, eller en anden spiller. Havde det højst sandsynligt endt i et jobban eller jail.

Redigeret af ULTRA SPINNER
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, ULTRA SPINNER skrev:

burde du slet ikke hverken køre ind i bilerne der holder parkeret.

Hvordan kan du sige det var mig der kørte bilen da vi sad 2 i bilen? - Du ikke bare ligge over på mig med at køre ind i bilen, når vi sad 2 personer i bilen

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Cqmbo skrev:

Hvordan kan du sige det var mig der kørte bilen da vi sad 2 i bilen? - Du ikke bare ligge over på mig med at køre ind i bilen, når vi sad 2 personer i bilen

Hvis du gider at give dig tid, til at se klippet. Og sætte dig ind i selve klagen, kan du se at det er den samme person som køre bilen. Der slår med stunsticken, altså. At det var dig der både kørte og sprang bilen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Episoden er selvfølgelig lidt uheldig. Nu virker det ikke til at det ødelægger nogens rp, at han kommer til at sprænge bilen. Han slår kun 1 gang og sprænger bilen, uden at vide at det vil ske. Cqmbo kender også personen han gør det imod.

 

Vi laver alle nogle ting, som ikke er helt ifølge reglerne en gang imellem, og så længe det ikke forstyrrer andre er det ikke et problem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.