Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Pikachu12


Aqmed Miller
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: ULTRA SPINNER
Staff ingame navn: Pikachu12


Dit SteamID: STEAM_0:0:194513547
Staff SteamID: STEAM_0:0:68485251


Forklar situationen: Situationen er den, at jeg kalder case over en automatisk fartmåler der bryder reglerne. (23.15) hvor der står "Automatiske fartmålere skal altid være synlige, og let genkendelige som fartmålere" jeg mener ikke at den pågældende fartmåler overholder denne regel, og kalder derfor case. Hvor Pikachu12 så kommer og siger at den er synlig, genkendelig og indenfor reglerne, jeg diskutere så lidt med ham, men han holder fast i sin påstand. Fair nok. Jeg beder så om en højere rangeret staff, hvor der på givne tidspunkt (21:53) ikke andre var aktive og online end @Michael K han siger så med det samme, at fartmåleren er ulovlig og ikke "synlig" (Som i også kan se på de vedhæftede billeder) hvor pikachu så begynder at diskutere med Michael. Hvilket jeg synes er totalt latterligt, da jeg mener Michael har mere at skulle have sagt end Pikachu, både med hans tidligere baggrund som staff og hans nuværende status. Pikachu vælger så at afslutte casen. 

pika4.thumb.jpg.df74b8bfeac22ad209fd4dbe87c7a200.jpg

pika3.jpg

pika2.jpg

pika1.jpg

Bevis: Jeg har ikke som sådan et bevis på casen, men som i kan se på billederne, burde det sige sig selv at den er ulovlig.
Ekstra note: Flere staffs benytter sig også af denne fartmåler opsætning

Redigeret af ULTRA SPINNER
Fejl i layout
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.