Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Ariana Grande


Raul Fonti
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Raul Fonti
Staff ingame navn: Ariana Grande
Dit SteamIDSTEAM_0:1:201869224
Staff SteamIDSTEAM_0:1:439657816
Forklar situationen: Det starter med jeg står foran danske bank og er igang med og forberede et våben da jeg var igang med det så kigger jeg under trixx mens jeg har et våben i hånden hvor trixx så vælger og gå lidt væk også komme tilbage når jeg kigger væk fra ham og skyder mig og siger "lad vær med og sigte på mig med et våben" eller sådan noget i den stil så vælger jeg og call admin for rdm hvor min case så ikke bliver taget i 5 min ca så vælger jeg og gå over til ham og skyde ham da jeg synes det var for latterligt det han gjorde så vælger han og call admin som jeg også forstår. 5 sekunder senere så tager ariana grande den case da de sidder i call sammen og trixx nok sagde at hun skulle tage den. Hun vælger så og  give mig jail for rdm som jeg godt forstår og var lidt ligeglad så da hun var færdig med trixx case så går der så 300 sekunder + 2-5 min mere før hun tager min case hvor jeg så viser hende et video klip af at jeg slet ikke kigger på trixx med et våben. Trixx har åbenbart modbevist til ariana grande at jeg har sigtet på ham også vælger hun ikke at give ham jail for rdm.
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/74237830/d1337OVFK67c?invite=cr-MSxrUkIsMzExODE1NzQs - https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/74243396/d1337De9z91z?invite=cr-MSxyQ0UsMzExODE1NzQs 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. Da mit navn bliver nævt tænker jeg at give mit respons.

 

Jeg løber rundt om hjørnet, fordi jeg skal foreberede mit våben, + at jeg ved at biolzi er en betjent, som bryder reglerne. (iirc. så bliver han straffet for rdm som betjent lige efter)

 

"at jeg slet ikke kigger på trixx med et våben"

Da du sigter under mig, ligner det på min skærm at du sigter på mig. 

 

og interassant at biolzi ikke anholder dig for våben fremme?

 

msedge_FbGLkxZWrd.thumb.jpg.17c9f10d3f2b046aef89d7ce59dd060e.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg forklarede dig under casen, så skyder Trixx dig da det ligner fra hans perspektiv at du sigter på ham, dog kan jeg se i dit klip at du spawner dit våben mod ham, og hurtigt retter dig op. 
Jeg bedømmer det til at det er et godt nok grundlag til at han skyder dig eftersom dette kan ses som en trussel.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Trixx skrev:

Hej. Da mit navn bliver nævt tænker jeg at give mit respons.

 

Jeg løber rundt om hjørnet, fordi jeg skal foreberede mit våben, + at jeg ved at biolzi er en betjent, som bryder reglerne. (iirc. så bliver han straffet for rdm som betjent lige efter)

 

"at jeg slet ikke kigger på trixx med et våben"

Da du sigter under mig, ligner det på min skærm at du sigter på mig. 

 

og interassant at biolzi ikke anholder dig for våben fremme?

 

msedge_FbGLkxZWrd.thumb.jpg.17c9f10d3f2b046aef89d7ce59dd060e.jpg

Haha nu blander jeg mig lige nu når du nævner mit navn. 1 du kan ikke vide jeg er betjent. 2 har ikke brudt reglerne så kom igen. Måske du skulle kigge på nogen af dine paragraffer 🤣

Lige nu, biolzi2400 skrev:

Haha nu blander jeg mig lige nu når du nævner mit navn. 1 du kan ikke vide jeg er betjent. 2 har ikke brudt reglerne så kom igen. Måske du skulle kigge på nogen af dine paragraffer 🤣

Må heller passe på hvad jeg skriver til dig ellers kommer alle paragraffer jo bare som du ikke har styr på alligevel 🤣🤣

2 minutter siden, biolzi2400 skrev:

Haha nu blander jeg mig lige nu når du nævner mit navn. 1 du kan ikke vide jeg er betjent. 2 har ikke brudt reglerne så kom igen. Måske du skulle kigge på nogen af dine paragraffer 🤣

Må heller passe på hvad jeg skriver til dig ellers kommer alle paragraffer jo bare som du ikke har styr på alligevel 🤣🤣

Og for det helt 3 når jeg ikke se ham og sigte våben da jeg går rundt og kigger ned i jorden 🤣

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Ariana Grande skrev:

Som jeg forklarede dig under casen, så skyder Trixx dig da det ligner fra hans perspektiv at du sigter på ham, dog kan jeg se i dit klip at du spawner dit våben mod ham, og hurtigt retter dig op. 
Jeg bedømmer det til at det er et godt nok grundlag til at han skyder dig eftersom dette kan ses som en trussel.

 

Han skal jo stadig være sikker på at jeg sigtede på ham før han må skyde mig. Havde det været onvendt så havde jeg sikkert fået jail. Hvordan forklare du at da jeg callede case så ventede jeg over 10 min før den blev taget men da trixx callede case så tog du den efter 3 sekunder men da du afsluttede den case så skulle jeg vente 5 min mere på du tog min case.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Ingen kender mig mere skrev:

Han skal jo stadig være sikker på at jeg sigtede på ham før han må skyde mig. Havde det været onvendt så havde jeg sikkert fået jail. Hvordan forklare du at da jeg callede case så ventede jeg over 10 min før den blev taget men da trixx callede case så tog du den efter 3 sekunder men da du afsluttede den case så skulle jeg vente 5 min mere på du tog min case.

Din ven skriver til mig og er muggen over jeg ikke får taget din case, jeg fortæller ham at jeg var igang med noget andet, og eftersom jeg var den eneste staff på i det øjeblik så kan jeg ikke nå det hele på én gang. 

Jeg beklager den ventetid, men Trixx har også ventet på jeg tog hans case, og han kommer kort ind i det rum jeg sad i på discord og spurgte om jeg ikke lige tog de cases som der var. 

 

Jeg kan ikke forklare mig mere end de beviser I begge har sendt, og jeg mener stadig han havde ret til at skyde dig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Ariana Grande skrev:

Din ven skriver til mig og er muggen over jeg ikke får taget din case, jeg fortæller ham at jeg var igang med noget andet, og eftersom jeg var den eneste staff på i det øjeblik så kan jeg ikke nå det hele på én gang. 

Jeg beklager den ventetid, men Trixx har også ventet på jeg tog hans case, og han kommer kort ind i det rum jeg sad i på discord og spurgte om jeg ikke lige tog de cases som der var. 

 

Jeg kan ikke forklare mig mere end de beviser I begge har sendt, og jeg mener stadig han havde ret til at skyde dig. 

Jeg synes stadig ikke han har ret til og skyde mig bare fordi jeg står med et våben fremme og det ligner på hans skærm at jeg sigter på ham uden jeg rent faktisk gør det. Og jeg synes stadig det er for dårligt at jeg skal vente over 10 min på at du tager min case mens du imellemtiden tager hans case hvor han maks har ventet 10 sec. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får selvfølgelig jail for at skyde Trixx, da du ikke havde nogen gyldig grund til det.
Som Trixx også har skrevet, ligner det fra hans synsvinkel at du sigter på ham, og det giver dermed ham grund til at skyde dig, at det så ikke var din intention at sigte hen mod ham, er jo bare uheldigt. Det kan være svært at vurdere om man sigter direkte på en person eller lige ved siden af.

 

ApplicationFrameHost_X7VSMiD3Rt.thumb.jpg.63f0b4d120d4d20072156925c1e1d836.jpg

 

 

Trixx kalder case først (omkring Biolzi), så det giver fint mening at de bliver taget i den rækkefølge - Trixx skrev følgende i en privat besked til mig på Discord:

B5Ak2Ij.png

 

Nu er det jo en staffklage og ikke en ban request. Jeg vurdere ikke at Arianna Grande har gjort noget forkert. Hun har vurderet ud fra begge jeres klip, og du sigter hen i mod Trixx, så det giver ham ret til at skyde dig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.