Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban: Wernher von Braun


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Wernher von Braun
SteamID: STEAM_0:1:478698429
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Hej, ja mig igen. Mig og et andre par gutter vil gerne give stavox et forsøg til men da vi er 2 bannede så vil vi smide en unban request. Jeg vil derfor gerne have unban. Jeg synes jeg skal have en chance til måske ikke i følge andres optik da jeg har været et kæmpe røvhul og jeg har lavet mange fejl og igen har haft mange chancer og er udmærket godt klar over at jeg ikke har været en venlig eller god person men jeg vil gerne give et forsøg på at oprætte eller i det mindste prøve på at gøre det godt efter alt der kaos jeg har lavet. [Til alle der ikke kender mig er det Tue Chainz ham der har flere bans end finger på hånden]. Som igen jeg vil gerne have unban jeg mangler noget at bruge tid på godt nok har jeg ikke været den klogeste person på stavox. Jeg vil ønske jer andre en rigtig god dag og alt det der vi ses måske :I
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Emoyly skrev:

Som du selv siger, har du allerede fået en enorm mængde chancer og bans, så jeg har meget svært ved at se, hvorfor det giver mening for os, at give dig flere chancer??

Kan du forklare mig hvad der gør, at du nu rent faktisk fortjener en chance til?

 

@Tue Chainz

 

Jeg vil gerne have en chance til da jeg tænker mig mere om og jeg trodsalt også er blevet ældre. Jeg mener selv at jeg kunne få en lille bitte chance men det lyder sku nok lidt dumt trodsalt alle de chancer jeg har haft.

  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den første januar, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.