Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request


Joy

Recommended Posts

Dit in-game navn: Joy
Vedkommendes in-game navn: Sejbjerg
Dit SteamID: STEAM_0:0:8206574
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:9550353
Tidspunkt for hændelse: 11. ‎august ‎2016, ‏‎12:21:07
Hvad regler er blevet brudt: Abuse af class - brud af flere regler -
Hvad skete der?: I videoen starter han med at skifte job til Gundealer for at købe et våben, som han så dropper, derefter skifter han til Mobboss for at få Lockpicken og så samler han våbenet op igen (Abuse)
Jeg laver mig om til Gundealer som set på Billederne for at beskytte mig selv, da reglerne siger ''Hvis der ikke er nogen Admin til stede bedes du prøve at løse problemet selv.
Beviser: Da jeg ikke kunne lægge videoer ind på siden, eller vidste hvordan man gjorde, så har jeg smidt en masse billeder op, med Scoreboard ovs.
- Derudover har jeg også snakket med en af jeres Staff/admin som gav mig ret i sagen.-

Billede 1.png

Billede 2.png

Billede 3 Skiftede til GD for at beskytte mig selv.png

Billede 4 Raid.png

Billede 5 Regel Brud i aller højste grad.png

I må endelig skrive hvis i vil have nogen Videoer og kigge det igennem selv.-

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det har jeg godt nok tænkt på, men er det noget i ønsker, eller var det bare en idé ? 


Jeg er ikke helt sikker på hvordan det virker men her er et link til Videoen.-

https://www.youtube.com/watch?v=9ngVVRQb3ys

 

Desuden har han også en rigtig træls attitude imod mig efter at jeg har haft skrevet til ham at han bryder reglerne, hvilket er rigtig træls når man bare gerne vil have det sjovt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Der står i reglerne at -Hvis en admin ikke er inde i serveren, må du prøve at løse problemet selv, udover det så var det mere eller mindre selvforsvar imod ham som nu snød, og det gav den Admin jeg snakkede med også mig ret i, det er grunden.-

Og følte ikke rigtigt jeg svarede på spørgsmålet, Jeg blev først gundealer da han begyndte at abuse classes for at Raid mig.-

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.