Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lolly


Smlfn
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ed Sheeran.

 

Jeg har en længere case med Matheoo, hvor du til sidst bakker ham ned. Fra min synsvinkel lignede det at han stod stille, hvor du så bakker ham ned. Jeg fjerner din bil og giver dig et carban. Du protesterer så jeg kigger så ghost scenen igennem. Her kan jeg se han hopper ind foran. Jeg fjerner selvfølgelig dit carban både ingame og på dash, jeg teleporter dig tilbage så du kan få din bil igen. Jeg undskylder i casen både før og efter jeg teleporter dig. Jeg er ked af hvis du føler jeg har beskyldt dig for at lyve, det var ikke min mening jeg prøvede blot at pointere det før jeg kiggede scenen igennem. 
 

- Lolly

  • -Rep 1
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Lolly skrev:

Jeg er ked af hvis du føler jeg har beskyldt dig for at lyve, det var ikke min mening jeg prøvede blot at pointere det før jeg kiggede scenen igennem.

Jeg "føler" ikke, at du beskyldte mig for at lyve. Du siger direkte, at jeg ikke skal lyve i case, hvilket er en direkte beskyldning fra din side af.


Når det er på plads, så:

2 timer siden, Lolly skrev:

Jeg har en længere case med Matheoo, hvor du til sidst bakker ham ned. Fra min synsvinkel lignede det at han stod stille, hvor du så bakker ham ned. Jeg fjerner din bil og giver dig et carban. Du protesterer så jeg kigger så ghost scenen igennem.

Husker jeg korrekt, så siger du først "Hvad laver du?". Så siger jeg "Han løb om bag min bil mens jeg bakkede. Jeg har klip på det". Herefter sagde du så "Du skal ikke lyve i case", hvorefter du fjerner min bil og giver mig carban.

Efter dette forsvinder du bare. Du fortæller ikke at du vil se ghost-scene igennem (virker også underligt at først kigge på ghost-scene EFTER jeg har fået min straf, som du var 100% sikker på, at jeg gjorde).

Herefter sker der det, som man ser på videoen, at jeg sender dig klippet, hvor du efter fortæller, at du så ghost-scene igennem.

Det er helt i orden, at der laves fejl. Det gør alle.

Problematikken er blot, at der udvises mangel på ordentlighed og professionalisme fra en staff.

Uanset hvor meget du end mener du ser rigtigt, så er det helt forkert at beskylde en anden spiller for at lyve. Især når spilleren fortæller, at de har klip på det. Hvorfor ikke se klippet inden man beskylder en anden spiller for at være en løgner?

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Ed Sheeran skrev:

Jeg "føler" ikke, at du beskyldte mig for at lyve. Du siger direkte, at jeg ikke skal lyve i case, hvilket er en direkte beskyldning fra din side af.

Som sagt prøvede jeg at pointere at du ikke skulle gør det. Dette var for at du kunne nå at indrømme det før jeg kiggede scenen igennem.
 

 

2 timer siden, Ed Sheeran skrev:

 

Husker jeg korrekt, så siger du først "Hvad laver du?". Så siger jeg "Han løb om bag min bil mens jeg bakkede. Jeg har klip på det". 

Jeg mente ikke dit klip var relevant på daværende tidspunkt da jeg holdte fast i min mening.

 

2 timer siden, Ed Sheeran skrev:


Efter dette forsvinder du bare. Du fortæller ikke at du vil se ghost-scene igennem (virker også underligt at først kigge på ghost-scene EFTER jeg har fået min straf, som du var 100% sikker på, at jeg gjorde).
 

Jeg mener at jeg siger "Giv mig lige 2 sekunder så kigger jeg på ghost-scenen.
Jeg vælger at kigge scenen igennem fordi at du var fast besluttet på at du ikke havde gjort noget. Så jeg tænker jo at det måske er en god ide at kigge scenen igennem.
 

 

2 timer siden, Ed Sheeran skrev:

Hvorfor ikke se klippet inden man beskylder en anden spiller for at være en løgner?

Som sagt beskylder jeg dig ikke for at lyve. Jeg havde ikke brug for at se klippet 1, Fordi at jeg mente jeg havde set noget andet, 2 fordi jeg har ghost scenen og gå ud efter.

- Lolly

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Lolly skrev:

Jeg mente ikke dit klip var relevant på daværende tidspunkt da jeg holdte fast i min mening.

Det er netop dette, som jeg mener er problematisk og uprofessionelt. En staff bør kunne se en situation fra et neutralt og professionelt synspunkt.

 

47 minutter siden, Lolly skrev:

Jeg mener at jeg siger "Giv mig lige 2 sekunder så kigger jeg på ghost-scenen.

 

Jeg husker det som, at jeg snakkede til dig, hvor du pludselig bare forsvinder. Hvis du har sagt dette, så har du formentlig glemt at snakke in-game. Hvis du havde sagt du ville se ghost-scenen, så var der heller ikke en grund til, at jeg sendte dig klippet.
 

 

51 minutter siden, Lolly skrev:

Jeg vælger at kigge scenen igennem fordi at du var fast besluttet på at du ikke havde gjort noget.

Jeg var sikker, fordi jeg med det samme så mit klip igennem for at være helt sikker på, at han altså løb om bag min bil. Jeg kan godt lide at være sikker i det, som jeg taler om.

 

53 minutter siden, Lolly skrev:

Jeg havde ikke brug for at se klippet 1, Fordi at jeg mente jeg havde set noget andet

Her er problemet igen. Fordi du MENTE du havde set noget andet.

 

1 time siden, Lolly skrev:

Som sagt prøvede jeg at pointere at du ikke skulle gør det. Dette var for at du kunne nå at indrømme det før jeg kiggede scenen igennem.

Hvad skulle jeg nå at indrømme? Jeg havde jo netop IKKE løjet i case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lolly skulle have gjort sit arbejde mere grundigt og tjekket ghost-scenen igennem før at han konkluderede at du skulle have carban, for så kunne han netop have set hvad der rent faktisk var sket. Det er en fejl fra Lolly's side. Fejl sker især når man er ny moderator.

Du fik i det mindste fjernet dit carban igen, så der skete ikke yderligere.

 

Jeg tager en snak med Lolly omkring episoden.

Tak for klagen.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.