Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Aske


Justin Bieber
 Del

Recommended Posts

Hey Justin,

Jeg er da træt af du synes jeg giver fordele til mine "venner", jeg vil igen understrege over for dig jeg giver ikke fordele til nogen. mathias modtager en løftet pegefinger for sit sprog, da jeg ikke vurderer at han skal have en hårdere straf for det. Er det noget der skulle ske igen vil han selvfølgelig modtage en straf for det. 

 

Jeg lytter 100% til hvad i siger om at jeg skulle have været flabet i cases med jer. Det er helt klart noget jeg tænker over og er opmærksom på.

I forhold til de links der (fx billedet som du selv nævner: https://hentai.is-super.cool/Nxx13asI) er noget jeg har brugt i nogle måneder, også før min tid som staff. Har aldrig set noget problem i det selv. Og vil forsætte med at bruge den service som linket her hører under. 

 

På det område med ikke at have hjulpet dig med at købe blink til GTR, vil jeg da undskylde for ikke at have hjulpet dig med at købe det. Grunden til at jeg skriver "Secrets"  i stedet for at give dig linket var simpelt hen at dengang jeg fik linket første gang fik jeg afvide det ikke var noget der blev delt. Derfor har jeg i lang tid haft opfatningen om at eftersom det ikke bliver linket på dash skal det ikke gives ud til hver og en.

Til sidst din straf VS mathias's.
mathias får sin straf som står begrundet først i postet.
Din straf bliver givet på bagrund af at i stopper mathias, våbentjekker ham og ender med at arreste ham. Da jeg så tager casen om det sidder du næsten hele casen og mener du havde en begrundelse for at stoppe mathias. Du sender først din video og derefter siger du at det var mathias som skød i jorden, hvilket både loggen og videoen viser ikke er ham, loggen viser derimod at det var Smith. Du sidder jeg stadig og siger det var ham. Jeg beder dig først om at sammenligne de 2 skins, jeg gentager efterfølgende igen at du skal prøve at kigge de 2 skins. Her bliver jeg lidt sur over at du ikke vil lytte til hvad der bliver sagt til dig og vælger at give dig dit jail fremfor at forsøge at forklare dig hvorfor du ikke må tage mathias for det. Jeg jailer dig hovedsageligt for RDA men også for at du vælger at forsætte med at fortælle noget andet end hvad dit eget video viser.

Link til din egen video: https://medal.tv/clips/4qK9cq0FP_LWh/zomIJY311oZA

  • +Rep 2
  • Stop dig selv 1
  • Dum 7
  • Tud (-REP) 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Ingen af dine klip eller beviser, beviser at Aske hverken er flabet eller uprofessionel. Jeg synes sådan set at han klarer det ganske fint.

Ift. til hans links, kan jeg godt se, at du ser det som et problem. Dog var det ikke ifm. en case og de links han sender er hverken skadelig eller et problem, da de indeholder den information du skal bruge. Aske vidste ikke at han ikke måtte give linket til dash ud, og derfor valgte han at sende et billede af prisen. Han sender også et "rigtigt" link senere i videoen. Hvis du havde kaldt case, og spurgt om det vil det have været lidt noget andet.

 

Jeg kan ikke rigtig vurdere sprogbruget ordenligt fra Mathias' side, når jeg ikke har en video af episoden. Der er meget forskel på, hvordan man siger tingene, altså hvordan det bliver leveret og om det er på et personligt plan. Aske mener at det er mildt og derfor får han kun en advarsel. Har du noget video af episoden vil jeg gerne revurdere det, men jeg synes ikke at jeg kan gøre så meget ved det, når jeg ikke selv har hørt det.

 

Du må jo selvfølgelig ikke våbentjekke Mathias, det antages som en stikprøve, da du ikke har set ham gøre noget ulovligt. I videoen kan man også se, at det ikke er Mathias der skyder.

  • Sjovt 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.