Hop til indhold
Stavox

Mod/Admin Ansøgning


Mathias Aka Libris

Recommended Posts

In-game navn:Mathias Aka Libris

IRL Navn:Mathias Raymond Nielsen

Alder:14 25/02/15

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?:Jeg har spillet på mange Darkrp hvor der har været kaos om natten. så jeg tænkte at det ville jo være fedt og kunne stoppe det. så her den anden aften hvor der bare blev rdmet over alt blev det bare nok. og så syntes jeg det kunne være fedt hvis der var flere for hvis der er nogle der laver en fejl der koster mig livet, vil jeg gerne have fat i en admin hurtigt. og det er jo så der jeg kommer ind i billede jeg spiller normalt på serveren fra morgen til aften. og jeg kan spille fra morgen til aften i Hverdagene også. #Hansipåscooter

Kender du ULX kommandoerne?:Ja har været gammel ansat

Eventuelt lidt info omkring dig selv:Som sagt jeg er en 14 årig dreng der bor i midtjylland #Jyde

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Mathias. John og jeg har snakket lidt om det, vi syntes ikke helt du er egnet til at være mod. Du spamer os for meget, du er lidt for useriøs nogle gang + Du kontakter os på steam omkring din ansøgning, som der står du ikke skal.

ANSØGNING AFSLÅET

-Hansi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.