Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cqmbo staffmisbrug / magtmisbrug / harrassment


Hassan Al Muhadma
 Del

Recommended Posts

 Dit ingame navn: Hassan Al Muhadma
Staff ingame navn: Cqmbo
Dit SteamID: STEAM_0:0:59554870
Staff SteamID: STEAM_0:0:177761288
Forklar situationen:

 

Første ting: Combo / Cqmbo har misbrugt sin magt som politi / admin ved at først og fremmest hævde at fordi jeg stod stille i spawn og skulle have min psygun frem, og da jeg var tyv skulle jeg scrolle igennem mit inventory, smækker han mig med en arrest selvom jeg sagde jeg skulle bare have en psygun frem. Der var ingen spillere / biler man kunne carjacke foran mig eller noget. Det obvious jeg skulle have den frem og det sagde jeg ogs til ham- der er jo ingen der ville arreste en anden bare for at scrolle igennem ting hurtigt

 

Samtalen foregår sådan her:
"Hvorfor har du keycrackeren fremme?"
"Skulle have min psygun sorry"
"Ja det må du så ikke" ....???

 

Anden ting:  Combo / Cqmbo opfordrer andre spillere til at arreste mig for at vise ytringsfrihed om hvor dårligt politiet opførte sig på tidspunket. Jeg gik rundt med skiltet hvor jeg havde snakket med "moody" som gav mig ret i jeg godt måtte have det, indtil han gik over og snakkede med cqmbo som derefter siger jeg skal "smides i brummen" og moody følger ordren...

 

 

Combo har i øvrigt fuldt efter mig og min ven i lange perioder hvor vi ikke har gjort andet end at prøve at få ham til at gå væk..

Syntes det er ekstrem dårlig attitude at have overfor spillere, jeg har haft mange lignende situationer med andre politi (og mods som politi) og de alle har i (første eksempel) ikke reageret da jeg ikke havde gjort noget og eller ikke KUNNE gøre noget....

 

og i andet eksempel er det simpelhent for dumt at man ikke må kommentere på hvor rodden man syntes politichefen / politimanden combo er uden at blive sendt væk.. Er det ik pointen med RP? at kunne putte en form for realisme ind over spillet?

 



Bevis:

 

  • Ban 1
  • Stop dig selv 1
  • Hat 1
  • Dum 5
  • Tud (-REP) 4
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Hassan Al Muhadma,

Grunden til du bliver arrestet i spawn hvor du siger du skulle have din phys-gun frem er fordi jeg ser dig have en keypadcracker fremme? Du tager kun en ting frem hvis du højereklikker imens du har scroller gennem det. 

Grunden til du bliver arrested at Moody med dit skilt er fordi du havde fået en bøde af Moody angående dit skilt kort tiden inden (Maks 2-3 min før) hvor efter du ik fjerner det men du vælger at løbe over mod mig og Moody med skiltet, hvor der "Politi kontrol skaber mere vold" den bøde du fik var jo en straf for have et skilt som er til Provokation mod politiet. 
 

Der står os i reglerne hvis du bevidst provokere eller på en anden måde hindrer politiet i at gøre deres arbejde må de give dig en retfærdig bøde eller arrest dig for det. (2.1)

Hvis man kigger dit startbillede af video 1 kan man os se du har en keypadcracker fremme lige ved siden af en politibil. Og i Video 2 kan man se i starten at du bevidst løber over til mig og Moody (Betjente) med skiltet. Som du jo fik en bøde for. 

Hvis det bliver nødvendigt kan vi godt tage en i support med den staff der står for at kontrollere ban-reqeustne.

  • Zing! 2
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.