Hop til indhold
Stavox

[Solved] En masse idéer til politiet


KlunkeN

Recommended Posts

Hey Forum . Jeg har spillet på jeres server i lidt tid og elsker jeres system indtil videre. Men har fået en masse idéer imens jeg har spillet politi og jeg føler at politi holdet ikke har nogen former får respekt overfor hinanden derfor syntes jeg at det her ville være en fantastisk idé

Traning sessions

Jeg syntes at der skal være en mulighed for Indsatslederen og holde en traning for politiet, ligesom for atvi kun får betjente som faktisk fatter og spille betjente frem for (Undskyld sproget) folk som ikke fatter en skid af og være en del af bestyrrelsen. Bare holde en politi traning engang imellem inde i den der kæmpe base som der er inde i industri området, og hvis man så ikke dukker op ville man blive demoted ligesom fordi man ikke viser respekt til politi chefen (Håber i forstår hvad jeg mener)

Et rang system

Syntes der skal være sådan et rang agtigt system ligesom for at tiltrække politi jobbet lidt mere, og få flere folk til at spille som politi. Og hvis man så klarer det rigtig godt som politi, så kan adminstrators så rate hvordan man er som politi rent RP Mæsigt (Staves) Og så skal de nye betjente så hører efter hvad den her person siger til dem og adlyde deres ordre (Igen for RP Sake). Behøver ikke og lave en helt ny group men såen lidt aller de seriøse rp gamemodes som for eks (MilitaryRP, Star wars RP, Halo RP osv) hvor man bare ændre sit RPnavn til for eks "/Name PVT/Private Klunken" Ligesom for at undgå overbelastning af serveren.

En NPC som man kan gå hen til som borger

Syntes det ville være en fed idé, hvis der kunne blive placeret en NPC nær politi stationen som man kan snakke med og komme igennem sådan et kursus med en masse spørgsmål, som man så skal svare rigtig på for at kunne vote om at blive politi. Det ville også være en hjælp til at fjerne de dårlige betjente som ikke forstår jobbet helt 100%. og derfor skabe mere plads til de betjente som faktisk ville spille seriøst som betjente. Spørgsmålene kunne evt være
"Du sidder i en træls situation: En af dine kollegaer bliver gun pointet af 2 thiefs og han har så lidt liv at han ville dø på 1 skud, hvad gør du?" og så ville der være 4 svar muligheder

Jeg takker hvis i læste det hele :)

- Klunken

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
On 13/8/2016 at 15:30, KlunkeN said:

Hey Forum . Jeg har spillet på jeres server i lidt tid og elsker jeres system indtil videre. Men har fået en masse idéer imens jeg har spillet politi og jeg føler at politi holdet ikke har nogen former får respekt overfor hinanden derfor syntes jeg at det her ville være en fantastisk idé


Et rang system

Syntes der skal være sådan et rang agtigt system ligesom for at tiltrække politi jobbet lidt mere, og få flere folk til at spille som politi. Og hvis man så klarer det rigtig godt som politi, så kan adminstrators så rate hvordan man er som politi rent RP Mæsigt (Staves) Og så skal de nye betjente så hører efter hvad den her person siger til dem og adlyde deres ordre (Igen for RP Sake). Behøver ikke og lave en helt ny group men såen lidt aller de seriøse rp gamemodes som for eks (MilitaryRP, Star wars RP, Halo RP osv) hvor man bare ændre sit RPnavn til for eks "/Name PVT/Private Klunken" Ligesom for at undgå overbelastning af serveren.


Jeg takker hvis i læste det hele :)

- Klunken

Har allerede et forslag kørene på rang system ;)

 

Gode forslag, ville bringe lidt mere rp :)

+Support

Link til kommentar
Del på andre sites

22 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Virker det nye country ban system ikke okay?

Jo, det virker..

Nu kommer jeg med verdens dårligeste undskyldning:

Hvad nu hvis at franskmændene har VPN og alt muligt voldeligt?

Nvm, Alex har lige skrevet det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.