Hop til indhold
Stavox

[Solved] Aske02


MarcusDK
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: MarcusDK

Staff ingame navn: Aske02

Dit SteamIDSTEAM_0:0:213092752

Staff SteamIDSTEAM_0:0:217629637

Forklar situationen: Det startet med at der var denotation foran  PD på Rockford Aske og jeg står og holder øje med de ikke går ind for AOS på PD, når det var slut og det stod Anton Jensen på PD´s tag og vi sage han skulle hoppe ned, Så begynder Aske og skyde et skud på Anton med hans rfb hvor han prøver at få ham ned så skyder jeg 2 skud det er min fejl at hoppe med på det men efter det er sket ja så er der en der prøver at bakke mig ned hvor han køre galt og flyver ud af bilen hvor jeg er så dum og slå ham med stun stik hvor Aske tager fat i mig giver job ban i 30 min syntes ikke det er fair han bare slipper for nogen som helts staff eller løftet pegefinger men ja det er sådan det skete det hele

Bevis: Har ikke noget da de gik hurtig

Redigeret af MarcusDK
  • +Rep 5
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Hat 2
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Marcus

 

Det der sker igår er at vi står og holder øje med alle folk foran PD. Da nogle af personerne er ved at være gået er Anton hoppet op på taget, vi beder ham først gå ned hvilket han ikke gør. Der efter tager jeg min RFB og giver ham et advarsels skud i foden for at forsøge at slå han ned af taget med knockback fra den. Jeg vælger at gøre det på den måde fordi der stadig er meget at se til rundt om pd men også fordi jeg kender Anton. Jeg ser ikke helt grunden til at du skyder 2 skud mere og downer ham. Jeg undskylder selvfølgelig hvis du mener det har forstyrret eller på anden måde ødelagt din RP.

 

I forhold til dit jobban så kommer jeg gående ud af spawn på vej mod pd, lige pludselig nos'er nogen rundt i en mclaren den bliver battering rammer og føreren bliver kastet ud af den og downed mit på vejen. Du løber så ud fra pd med din stunstick og siger "dø anton" hvor efter du finisher den downede person.

  • Tud (-REP) 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Aske skrev:

Hey Marcus

 

Det der sker igår er at vi står og holder øje med alle folk foran PD. Da nogle af personerne er ved at være gået er Anton hoppet op på taget, vi beder ham først gå ned hvilket han ikke gør. Der efter tager jeg min RFB og giver ham et advarsels skud i foden for at forsøge at slå han ned af taget med knockback fra den. Jeg vælger at gøre det på den måde fordi der stadig er meget at se til rundt om pd men også fordi jeg kender Anton. Jeg ser ikke helt grunden til at du skyder 2 skud mere og downer ham. Jeg undskylder selvfølgelig hvis du mener det har forstyrret eller på anden måde ødelagt din RP.

 

I forhold til dit jobban så kommer jeg gående ud af spawn på vej mod pd, lige pludselig nos'er nogen rundt i en mclaren den bliver battering rammer og føreren bliver kastet ud af den og downed mit på vejen. Du løber så ud fra pd med din stunstick og siger "dø anton" hvor efter du finisher den downede person.

ja men det er fordi han prøver at nosse mig ned i første omgang og jeg troede det også var Anton fordi det var hans bil men en der havende carjacket den det var ikke menige at ham den der person skulle dø men stædig du starter med at skyde Anton godt være du kender ham det gør jeg også efter gammel gang men det giver jo stædig ikke dig ret til det og så bare fordi du er staff så ingen ting sker for dig

  • +Rep 1
  • Stop dig selv 2
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er selvfølgelig ikke i orden at Aske skyder Anton, da han ikke har været en trussel som retfærdiggører brug af våben.
Det er heller ikke i orden at du @MarcusDK skyder ham efterfølgende, men idet at Aske lige har gjort det kan jeg godt forstå at du hopper med på vognen.

 

Af hvad jeg kan forstå, får du jail for at dræbe personen til sidst med din stunstick. Om det var Anton eller en anden, vil det ikke være i orden. Jeg kan forstå at du ikke synes at det er fair, at Aske ikke får en straf for at skyde på Anton til at starte med og det skal jeg selvfølgelig nok tage en snak med Aske omkring. Vi straffer jo ikke vores staff med hverken jail, jobban eller carban da det virker fuldstændig åndsvagt.

 

Tak for din klage - Spørgsmål? Skriv til mig på Discord eller her på forum.

 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.