Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning


TheEpicBrothersDk

Recommended Posts

Ingame navn:MartinDK
SteamID:STEAM_0:1:104560272
IRL Navn:Martin Nørtoft
Alder:11
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:Jeg kan godt lige servern og har admin på en anden server som er lukket nu har været mod/admin på den i 150 timer og fra min side har jeg også Bryde nogen regler min kan nok godt men håber jeg kan rette op på dem 
Har du erfaring med ULX kommandoerne?:Ja ellers kan jeg lære dem!
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:Ja 
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:jeg Er meget Aktiv på servern og kan godt lige admin/mod så hvorfor ikke selv prøve ;) 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:Ja har været mod/admin på en server som er lukket nu, erfaring 150 timer 
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:mit rank var super admin det gik godt nok, erfaringer 150 timer men den er lukket nu 
Eventuelt lidt info omkring dig selv:går i 5 klasse på ringkøbing skole ellers spiller jeg på stavox ;)


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:jeg giver ham kick for Job abuser hvis han kommer igen og gør du er det ban i 30 min 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:jeg siger han skal stop hvis han gåre det igen så jailer jeg ham i 120 sec selv læse og lære reglen også vil jeg selv fjerne fading døren og giver de personer der mistede deres guns dem tilbage

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:siger de skal stop og hvis de ikke stop gagger jeg dem i 5 min og så ungag hvis de ikke stopper giver jeg dem self ban 1 time 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:perm bannder ham med det samme og siger det til John/Jumbo Hanton

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:jeg siger til ham han skal skifte navn hvis han ikke gør det kicker jeg ham 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:siger til ham han ikke må raid så mange gange og jailer ham i 120 sec så han kan læse regler 

Lad være med at spørge vores staff om, hvornår du får svar på din ansøgning. Vi svarer når vi finder det passende.

IRL navn behøver kun at være fornavn. Hvis du mener, at andre informationer end hvad vi lægger op til med skabelonen er relevante, er du velkommen til at skrive mere på.

 

"Hvorfor vi skal vælge dig som mod" kan f.eks. indeholde: Din holdninger til spillerne, og hvordan du håndterer forskellige sager. At du f.eks. er god til at håndtere pressede situationer o. lign.

"Info omkring dig selv" kan f.eks. indeholde: Din erfaring som staff på andre servere. Har du en lang historie om en server du har kørt, og har dannet erfaringer derfra. I bund og grund alt der kan forbedre vores syn på dig som spiller.

Udfylder du ikke de første fem punkter, eller vælger slet ikke at bruge skabelonen, udløser det en forum warning og bliver selvfølgelig afvist.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.