Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny bil (lamborghini veneno)


Holst

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at der kunne komme en lamborghini veneno in på servern da det er min drømme bil. + der er også kun en lambo på servern. så man kunne måske bruge nogen flere af den slags

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du f.eks: tester en bil i singleplayer. Er det langt fra den samme oplevelse du får. 

I min singleplayer kan en Ford Mustang kører 170 km/t. 

Men på stavox er der vidst Max omkring de 120. Og måden at styre bilerne på er også tit anderledes.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Hvis du f.eks: tester en bil i singleplayer. Er det langt fra den samme oplevelse du får. 

I min singleplayer kan en Ford Mustang kører 170 km/t. 

Men på stavox er der vidst Max omkring de 120. Og måden at styre bilerne på er også tit anderledes.

Nu er det bar mere bilens udseende jeg går efter. Ikke dens stats. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Bilerne er allerede virkeligt urealistiske med hensyn til topfart/acceleration. At tilføje en veneno vil være fuldstændig fair. Den har 750 hestekræfter. Det svarer til ferrari f12 eller laferrari. Bugatti og mclaren p1 har så vidt jeg begge mere kræfter end en veneno ville have i virkeligheden, plus at ford mustangen, og corvetten tydeligvis er tunet og kan have over 1000 heste :P så syntes det ville være en god ide

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutes ago, Vetroza said:

Bilerne er allerede virkeligt urealistiske med hensyn til topfart/acceleration. At tilføje en veneno vil være fuldstændig fair. Den har 750 hestekræfter. Det svarer til ferrari f12 eller laferrari. Bugatti og mclaren p1 har så vidt jeg begge mere kræfter end en veneno ville have i virkeligheden, plus at ford mustangen, og corvetten tydeligvis er tunet og kan have over 1000 heste :P så syntes det ville være en god ide

Thanks man! <3 + Vis du skulle være, så er jeg 95% på at Jimboe kan lave statsene om på den i scripted.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, Holst said:

Thanks man! <3 + Vis du skulle være, så er jeg 95% på at Jimboe kan lave statsene om på den i scripted.

Er lidt ligeglad med hvor hurtige bilerne er, der er jo ikke megen forskel på topfart, næsten kun accelerationen på biler. Håber bare de adder nogle flere biler, veneno er et godt eksempel

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.