Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod appilcation - nico bent


nico bent

Recommended Posts

Ingame navn: nico bent
SteamID: STEAM_0:1:59521626
IRL Navn: nicolai
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja har været heaf of staff på en server som hedder nrg

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:ja jeg kan godt finde og af ulx har arjbedet med det ligesiden jeg var mod på nrg jeg kan godt finde ud af at holde fokus på en ting og retfærdiggøre om hvor stor straf han/hun skal have jeg bruger ofte min mic og kan laver ikke mindre domme fordi at man er i mit gang jeg er helt ærlig jeg sku ligeglad med det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:ja meget

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:ja

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: kl 3-4 tiden fordi jeg er i skole til kl 3 ellers kan jeg være på i weekenden kan jeg være på ca fra kl 12-24 eller mere hvis jeg ikke skal noget

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: har ca spillet på serverne i 50-70 timer de sidste par uger men kan reglerne og har ikke fået en dom i nu altså som jail 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.