Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Application // Johnny Johnson


Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Johnny Johnson


SteamID: STEAM_0:0:42975252


IRL Navn: Mikkel Madsen


Alder: 13 // 02/12/2002

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, og jeg har også mit eget der hedder TDGaming, men jeg har også arbejdet for noget der hed (Det Danske Altis, NakedArms, og få flere.)

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: lige nu hvor jeg skriver har jeg en Garry's mod server der hedder TDGaming Community Server som er en rp server hvor jeg selvfølgelig har en masse admin addons og custom scripts. på den server sidder jeg ikke bare og er den kedelige owner som gør det for pengene, eller bare lad alt andet staff gøre arbejdet. istedet er jeg selv aktiv som admin og hjælper hvor end jeg kan, og så har jeg jo også været med til at køre NakedArms som var et engelsk community (det var også en Garry's mod rp server) hvor jeg også var meget aktiv som admin, og efter den erfaring jeg har kender jeg jo det meste til hvordan man skal køre det hele, frem for at gøre noget dumt! 

jeg kan også godt hjælpe til med de lidt store ting i forhold til admin arbejde. men det kan godt være at jeg kommer til at lyde lidt bestemt nogle gange, men det er dog fordi at jeg er vandt til at arbejde som højre staff. men jeg vil dog gøre mit absolut bedste for at kunne tale så pænt som overhovedet muligt, og nu hvor jeg allerede har en del erfaring ved jeg også godt hvordan jeg skal holde tonen over for spiller. jeg vil altid lytte til deres mening inden jeg begynder at tale ud, men dog skal jeg jo stadig have mulighed for at udtale mig som en del af staff, ellers vil det blive lidt svært at gøre sit arbejde, som i nok kender til men igen jeg lad dem snakke ud FØRST! jeg vil også gøre mit bedste for at hold ordenligt styr på situationerne, og ikke bare lade alle snakke i munden på hinanden, hvilket højst sandsynligt ville ende i et kaos.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja ulx har kørt på både NakedArms, og TDGaming community server så jeg kender næsten alle command hvis ikke alle :P

 

!bring <spiller> - Teleporter dem hen til dig

!goto <spiller> - Teleporter til dem

!send <spiller> <spiller2> - Teleporter en spiller til en anden spiller

!return <spiller> - Sender spilleren tilbage til sin lokalition efter et teleport

!jail <spiller> <tid> - Jailer Spilleren

!jailp <spiller> - Teleportere spilleren til dig og jailer dem på samme tid

!unjail <spiller> - Fjerner jailet man er kommet i efter !jail

!menu - Åbner din ULX menu (har jeg altid binded til m)

!spectate <spiller> - Vil få dig til at se hvad spilleren ser og høre deres lyd

!cloak <vædig 0-1> Gør dig usynlig/synlig (behøver ikke værdig (uden værdig gør den dig til det modsatte af hvad du er) men kan istedet bare skrive !cloak)

!cloak <spilelr> - Cloaker eller uncloaker spilleren

!gag <spiller> - Muter spilleren mic

!ungag <spiller> Unmuter spilleren mic

!mute <spiller> - muter spilleren

!unmute <spiller> - unmuter spilleren

!kick <spiller> - smidder spilleren ud af serveren

!ban <spiller> <tid> <grund> - Banner spilleren

!banid <SteamID> <tid> - Banner spilleren ved hjælp af deres SteamID (brugbart til hvis spilleren diconnector eftersom den logger and SteamID)

!unban <SteamID> - Unbanner en person

!freeze <spiller> - Fryser spilleren så han ikke kan bevæge sig (meget brugbart til folk der fx. mass rdmer)

!unfreeze <spiller> - Gør så spilleren kan bevæge sig efter !freeze (efter erfaring kan det også fixe at spilleren ikke kan bevæge sig uden en speciel grund)

!ignite <spiller> <tid> - Sæt ild til en spiller

!extinguish <spiller> - Slukker ilden i en spiller

!unigniteall - slukker alle brande

!noclip - Sætter dig i noclip

!god - sætter god mode på dig

 

Tror det var de fleste jeg kan, ellers kan man også lave næsten dem alle fra console ved at skrive "ulx" foran, og fjerne udråbstegnet (undskylder meget den blev så lang, men syntes jeg skulle have det meste med :P)

 

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: jeg snakker flydende dansk, og bruger altid min mic iform af rp ellers mister det lidt det kick der gør det til godt rp... hvis folk dog finder min mic utydelig skriver jeg, og prøver at finder en løsning på det, eller bare bruger en anden mic i det heletaget.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan noglelundet være der i hverdagen fra 4 til 10 men er ikke helt sikker, siden jeg også hjælper til på en arma 3 server, men i weekenden regner jeg med at kunne være der heletiden, medmindre jeg hjælper til på arma serveren.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ved godt jeg måske ikke er så gammel, men jeg har dog en del erfaring! (og så har jeg også 2519 timer i Garrys mod)

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, NoName [DK] said:

Neutralt REP

-Dårlig tone i ooc og i RP

-Okay ansøgning

-Kan ikke alle reglerne (Har oplevet han har brugt samtlige regler)

 

5 minutes ago, NoName [DK] said:

Dårlig tone Alt for mange gange

FailRP X 3 (I form af CP)

Rdm X 2

og hvornår er der sket?? jeg kan ikke huske noget om det og hvis du har video vil jeg gerne se det (Ikke som bevis på noget men uanset hvad er det bedst at lære sine egne fejl)

Link til kommentar
Del på andre sites

21 hours ago, HyperDrengenDK said:

+rep han er en super god RP´ER og han kan godt reglerne noname du behøver ikke at lyve bara fordi du vil blive acepteret

Tak Hyper, men vi behøver ikke at skrive noget dumt om hvad han siger, selvom jeg ikke selv vil mene at jeg har brudt nogle regler, men vi har jo alle vores egne meninger :)

On 8/8/2016 at 15:02, NoName [DK] said:

Dårlig tone Alt for mange gange

FailRP X 3 (I form af CP)

Rdm X 2

nu vil jeg jo ikke mene jeg har gjort disse ting, men jeg lad dig have din mening ;) hvis du syntes jeg har dårlig tone er det nok mest fordi jeg laver noget rp, og hvad jeg siger på den måde er ikke noget jeg mener.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du har dit eget community, burde du fokusere på at få den til at fungere optimalt, istedet for at være moderator på en server, hvor det er påkrævet at være en del aktiv. 

 

At du skriver (læs kopier) alle commands, hjælper ikke på vores vurdering; det giver et dårligt indtryk.

 

ellers OK ansøgning. Du har nogle stavefejl osv., som du burde have rettet inden du sendte din ansøgning ind :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep

 

  • Har ik set dig så meget på serveren
  • Okay ansøgning
  • Jeg forstår som Batmayn også siger at du vil være mod på stavox når du har dit eget community
23 hours ago, HyperDrengenDK said:

+rep han er en super god RP´ER og han kan godt reglerne noname du behøver ikke at lyve bara fordi du vil blive acepteret

HyPerDrengen, han lyver ikke bare fordi han skal accepteres

Jeg ved self ikke om han har brudt reglerne men hvis jeg kender NoName ret så lyver han ik og han har styr på reglerne

 

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Batmayn said:

Hvis du har dit eget community, burde du fokusere på at få den til at fungere optimalt, istedet for at være moderator på en server, hvor det er påkrævet at være en del aktiv. 

 

At du skriver (læs kopier) alle commands, hjælper ikke på vores vurdering; det giver et dårligt indtryk.

 

ellers OK ansøgning. Du har nogle stavefejl osv., som du burde have rettet inden du sendte din ansøgning ind :)

 

2 hours ago, Jakob Unknown said:

Neutralt rep

 

  • Har ik set dig så meget på serveren
  • Okay ansøgning
  • Jeg forstår som Batmayn også siger at du vil være mod på stavox når du har dit eget community

HyPerDrengen, han lyver ikke bare fordi han skal accepteres

Jeg ved self ikke om han har brudt reglerne men hvis jeg kender NoName ret så lyver han ik og han har styr på reglerne

 

//Jakob Unknown

Det med at jeg har mit eget community, det er at det køre lige nu som jeg prøvede at beskrive, men er ikke sikker på om det vil fortsætte, og det er derfor jeg prøver at finde noget andet at lave i nuet. Tro mig jeg vil være mere aktiv på Stavox end mit ejet community, som sagt lukker serveren og det muligvis snart.....

 

Jakob jeg har været en del aktiv, og har set dig en del derinde, og hvis jeg ikke har været aktiv er det nok fordi at lige nu her træner jeg en del, men det burde ikke komme i vejen for mit arbejde.

 

 

Batmayn jeg har ikke kopieret noget som helst, jeg har bare skrevet dem som jeg nu lige kunne komme på fra hovedet, nu når jeg har brugt det så meget....

Grunden til jeg skrev de commands, er nu mere for at give et lille indtryk på hvad jeg nu kan i den sammenhæng.

Så vidt som jeg kan se så burde der heller ikke være stavefejl osv. men ellers tak for at pointe det ud :D

 

 

 

Men ellers tak til jer begge!

Link til kommentar
Del på andre sites

On 8. august 2016 at 17:21, HyperDrengenDK said:

+rep han er en super god RP´ER og han kan godt reglerne noname du behøver ikke at lyve bara fordi du vil blive acepteret

I lader til at være meget gode venner dig og Mikkel?

og @NoName [DK] lyver skam ikke (og hvorfor vil man lave et -rep bare for sjovt?)

Link til kommentar
Del på andre sites

On 10/8/2016 at 01:44, Mic-Spammeren.DK said:

I lader til at være meget gode venner dig og Mikkel?

og @NoName [DK] lyver skam ikke (og hvorfor vil man lave et -rep bare for sjovt?)

vi er venner men har sagt til ham han ikke skal sige sådan noget og tro mig jeg er ikke typen der vil sige til mine venner at de skal give mig plus rep (og noname gav ikke -rep han gav neutral men altså) men uanset hvad er det heller ikke okay af ham at sige sådan og det vil jeg give dig fuldstendigt ret i

On 10/8/2016 at 06:51, ™Mikkel♥ said:

copy paste is real

-rep

-respektere ikke andre der bygger

-respektløs i ooc

-fin og lang ansøgning..

først af alt har jeg ikke kopiret og hvis det skal komme an på en prøve kan du altid komme og sige at jeg skal give en command inden for få sek for jeg kan dem skam i hovedet og hvis det ikke er det så ved jeg ikke hvad du vil mene at jeg kopiere....

 

og så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle respektere folk der bygger???

 

men ellers tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, mikkel (dk) // Steave Robertsen said:

vi er venner men har sagt til ham han ikke skal sige sådan noget og tro mig jeg er ikke typen der vil sige til mine venner at de skal give mig plus rep (og noname gav ikke -rep han gav neutral men altså) men uanset hvad er det heller ikke okay af ham at sige sådan og det vil jeg give dig fuldstendigt rat i

først af alt har jeg ikke kopiret og hvis det skal komme an på en prøve kan du altid komme og sige at jeg skal give en command inden for få sek for jeg kan dem skam i hovedet og hvis det ikke er det så ved jeg ikke hvad du vil mene at jeg kopiere....

 

og så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle respektere folk der bygger???

 

men ellers tak :)

Alle de der commands har du kopiret, det kan være at du kender dem men det ligner du har kopiret dem :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, ™Mikkel♥ said:

Alle de der commands har du kopiret, det kan være at du kender dem men det ligner du har kopiret dem :D

 

Commandsne ændrer sig ikke bare.

Hvis han kan dem, så kan han dem. Så ville alle jo copy paste.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutes ago, ™Mikkel♥ said:

Alle de der commands har du kopiret, det kan være at du kender dem men det ligner du har kopiret dem :D

 

det kan godt være det ligner det men det kunne jeg ikke finde på men du er altid velkommen til at komme og afprøve mig xD er dog ikke helt sikker omkring de custom commands som fx carban osv :P

 

men jeg er stadig glad for at du fortæller mig at det ser dumt ud fre for bare at lade det ligge :) 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Mic-Spammeren.DK said:

-Rep

 

-Flabet infame

-Ik så pæn tone

 

/-mic

 

først af alt hvornår har jeg været flabet ingame??

 

andet når min tone er dårlig er det kun for rpens skyld det er den måde jeg har bygget min character op på siden at jeg går en del op i rp betydder det en del for mig at jeg ikke bare skal være den kedelige min men at jeg er en anden person og opføre mig som en anden person istedet for bare at stå og men jeg laver ingenting.... (det er lidt det samme med "flabet ingame" som du kalder det)

1 hour ago, Mic-Spammeren.DK said:

-Rep

 

-Flabet infame

-Ik så pæn tone

 

/-mic

 

nu jeg ser mig omkring har du heller ikke givet +rep til nogen som helst ved ikke om det er fordi vil have en bedre chance for at komme i staff (som jeg ikke håber eller tror at det er) eller om det er fordi du bare ikke rigtigt kan lide folk og deres ansøgninger????

 

(nu skal du ikke tage dette ude af kontekst for jeg prøver hverken at sige du er en dårlig person eller at du "snydder" for det vil jeg ikke sige at passer det ser bare lidt sjovt ud :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.