Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MOD ANSØGNING big boy DK


big boy DK

Recommended Posts

 

 

Ingame navn:big boy DK
SteamID: STEAM_0:0:56532915
IRL Navn: august
Alder: 14 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg var admin på en minecraft server P.S jeg er ikke stogt

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg har læst reglerne og 

Jeg er god til løse problemer og jeg Kan hurtig se om der er brod på en regl.

Jeg syntes at der er mangle der brødet regler.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg ved ikke hvad ULX er så nej

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja jeg kan godt tale flydende dansk

og ja jeg tale maget i min mic men jeg skal snart have ny mic/headset mit headset er ikke så godt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

MANDAG: spille fridag TIRSDAG: 2-3 timer jeg spiller omkring klokken 16:00 eller 19:00 

ONSDAG: spille fridag TORSDAG: 2-3 timer jeg spiller omkring klokken 16:00 eller 19:00 

FREDAG: 3-4 jeg spiller omkring klokken 16:00 eller 19:00 LØRDAG: 4-5 timer klokken 8:00 til 12:00 kan måske spille sener 

SØNDAG: 4-5 timer klokken 8:00 til 12:00 kan måske spille sener.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er ikke helt sekker men jeg ord blind

og så er jeg ligt avtist og ligt gua men jeg i normal skole og klasse.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

-rep

 

- rodet ansøgning.

- synes ikke jeg ser dig så meget på serveren.

- der er ret mange stavefejl (ved godt du er ordblind)

 

--mic

 

14 hours ago, Jakob TZ Leder said:

-rep 

 

  • Kort ansøgning
  • Rodet ansøgning
  • Har ikke set dig på så meget her for nyligt

 

//Jakob TZ Leder

Jeg har lige vadet på ferie og jeg spiller du normalt klokken 8:00 til 12:00 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.