Hop til indhold
Stavox

[Solved] Løgnere


Tobi

Recommended Posts

Hej alle,

 

Jeg laver lige et opslag omkring folk der lyver på vores servere. Hvis ikke i har før oplevet det imens i har været inde på serveren, så har jeg et glimrende bevis for hvordan det kan ske.

At folk lyver sker tit. Nærmere sagt omkring det, så sker det hver eneste dag. Det er sådan set ligemeget hvem det er, hvad der er sket eller hvad straffen er. Folk lyver.

Folk lyver over selv den mindste lille ting. Har de sagt noget dumt, gjort en forkert handling eller bare kalder på admin til deres egen fordel.

 

Jeg er overraskende chokeret over folks opførsel når man støder ind i eksempler som dette. Jeg syntes det er latterligt at man virkelig tør tage en chance som dette og lyve.

Alle spillere som er med i dette eksempel er spillere som daglig spiller på vores servere. De spiller aktivt og kommer kun af og til ud i små problemer.

Det er først og fremmest svært at tage folk i at lyve, medmindre man har video eller selv har set situationen.

 

Generelt bare så er det ikke første gang jeg oplever at folk lyver, bare så de kan komme uden om en admin situation.

Kunne man have valgt at sige sandheden til den Staff der tager fat i en, så kunne man slippe med jail - det kunne de 3 gutter her ihvertfald!
Med bare lidt hjælp fra de folk som optog det første klip, så kom jeg frem til at de 3 personer lyver mig direkte op i hovedet. 

De fik alle 1 uges ban fra serveren som en straf for denne hændelse. 

 

Jeg håber i fremtiden på at mange vil være mere ærlige omkring selv de mindste handlinger der er sket.

Jeg håber folk vil stå ved de handlinger de har taget og ikke laver om på dem efterfølgende til en admin.

Jeg håber på at flere (hvis muligheden er der) vil begynde at optage de forkerte handlinger der er forkommet på serveren.

Og så håber jeg at mange spillere vil lære af se denne video. Den er trods alt bare et eksempel på folk der lyver...

Dette var bare en bemærkning.

 

Mvh
Tobi

 

 

 

 

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.