Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye job


Bente

Recommended Posts

Hej 

 

Jeg tænker måske i kunne tilføje Lovlige våben handler og ulovlige.

  • De lovlige våben handler kan sælge våben meget biliger men også kun til fok med våben licens. Men kun når borgmestern er på, Tænker også at der kun skal være 2 af lovlige våben handler
  • De ulovlige våben handler sægler dyre våben men til alle og er som våben handlerne er nu.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad så når der kun er en "billig" våbenhandler på, og ingen Borgmester og Indsatsleder? 

Så er det ikke muligt at købe våben?
Så du vil også have, at dem som bruger Autogunshops, de bliver nødt til at lave dem om, så det kun er dem med våbenlicense som kan købe våben. Eller hvad? 
Jeg forstår ikke helt konceptet med dette forslag. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Hvad så når der kun er en "billig" våbenhandler på, og ingen Borgmester og Indsatsleder? 

Så er det ikke muligt at købe våben?
Så du vil også have, at dem som bruger Autogunshops, de bliver nødt til at lave dem om, så det kun er dem med våbenlicense som kan købe våben. Eller hvad? 
Jeg forstår ikke helt konceptet med dette forslag. 

 

 

Så vi to Casper det giver eller ikke mening for mig hvorfor der skal være en lovlige og en ulovlig Gunshop 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis nu der er en indsatsleder eller borgmester.. Så kan man jo bare få en til at købe de billige våben, og de "Ulovlige våbenhandlere" ville ikke rigtigt få solgt nogen våben

Kommer jo så også an på hvor meget billigere de "lovlige" er 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Nej - bare nej. Så skal man jo hele tiden kigge om personen har våbenlicens eller ej som lovlig.

Man kan måske godt lave en e2 kun til folk med licens, men jeg sucks til e2.

Du vil heller ikke kunne lave en auto gunshop medmindre du er fuldstændig gok i hovedet til e2 xD Jeg synes ikke det skal indføres

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.