Hop til indhold
Stavox

[Solved] Case kø


Mathh1as
 Del

Message added by Emoyly,

Dette bliver ikke tilføjet. Se Phillips kommentar for forklaring

Recommended Posts

Jeg synes det vil være smart hvis der kom en case kø, i stedt for der bare står man afventer staff.
Det vil være nødigt synes jeg, fordi jeg har prøvet mange gange hvor jeg har kaldt case, at jeg undgår at bevæge mig ud i nyt RP før staff kommer hvor jeg har ventede i lang tid, men har også prøvet at begive mig ud i RP hvor en staff så kommer lige imens jeg er i gang med noget. Det vil være letter hvis man kunne tilpasse det lidt mere. Der stor forskel om der 2 cases i kø, eller 9.

Dermed forslår jeg at man kan se hvor i køen man er, eller hvor mange cases der er.

Mvh Mathil 🙂 

  • Sjovt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se idéen til dit forslag, men det ville bare overhovedet ikke være praktisk eller troværdigt. På nuværende tidspunkt har vi staffs en "stacker" (en kø vi selv kan se), hvor der kan ligge flere forskellige cases. Nogle cases prioterer vi over andre for at kunne få løst så mange folks problemer som overhovedet muligt.

 

Lad os sige den her "kø" som du ville kunne se eksisterende, og du var nummer 3 med en stuck case. Det kunne være der lå nogle lange cases, hvor vi med denne kø ville være tvunget til at tage dem i rækkefølge end at løse din hurtige stuck case først. Hvis man så sagde, at vi stadig ikke havde brug for at følge den, så mister det hele pointen og troværdigheden bag den. Hvis der måske var 5 staffs på, men 4 af dem stod afk, så ville du heller ikke kunne vide hvor lang tid der kunne gå før du får løst din case. Det er heller ikke fordi vi ender med køer på 20 cases som nogle supportarbejdere i den virkelige verden, hvor man kan risikere, at man skal vente i 40 min på sin case (okay ærligt jo, hvis der ikke er nogen aktive staffs online).

 

Alt i alt ødelægger det princippet bag vores case-stacker og måden at løse cases effektivt på.

  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Philipwn skrev:

Jeg kan godt se idéen til dit forslag, men det ville bare overhovedet ikke være praktisk eller troværdigt. På nuværende tidspunkt har vi staffs en "stacker" (en kø vi selv kan se), hvor der kan ligge flere forskellige cases. Nogle cases prioterer vi over andre for at kunne få løst så mange folks problemer som overhovedet muligt.

 

Lad os sige den her "kø" som du ville kunne se eksisterende, og du var nummer 3 med en stuck case. Det kunne være der lå nogle lange cases, hvor vi med denne kø ville være tvunget til at tage dem i rækkefølge end at løse din hurtige stuck case først. Hvis man så sagde, at vi stadig ikke havde brug for at følge den, så mister det hele pointen og troværdigheden bag den. Hvis der måske var 5 staffs på, men 4 af dem stod afk, så ville du heller ikke kunne vide hvor lang tid der kunne gå før du får løst din case. Det er heller ikke fordi vi ender med køer på 20 cases som nogle supportarbejdere i den virkelige verden, hvor man kan risikere, at man skal vente i 40 min på sin case (okay ærligt jo, hvis der ikke er nogen aktive staffs online).

 

Alt i alt ødelægger det princippet bag vores case-stacker og måden at løse cases effektivt på.

Tak for dit input, men det jeg mener er noget i retning af man kan se hvor mange cases der er

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mathil skrev:

Tak for dit input, men det jeg mener er noget i retning af man kan se hvor mange cases der er

Det ville stadig være ubrugeligt når de tager dem i tilfældig rækkefølge. Det vil kun få små børn til at tude over deres ikke blev taget først.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.