Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nickolai P


Pongu
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: PonguGP
Staff ingame navn: Nickolai P
Dit SteamIDSTEAM_0:0:74445405
Staff SteamID: STEAM_0:0:476837216
Forklar situationen: Jeg står og giver fartbøder midt inde i byen, og jeg ser flere personer med våben fremme efter at have købt det i gunshoppen. Jeg vælger at gå hen til dem og arrestere dem, da man jo naturligvis ikke må have våben fremme i offentligheden. Nickolai P kommer så og tager fat i mig, og siger jeg ikke kan være betjent mere fordi jeg åbenbart "camper gunshoppen". Problemet med det han siger er bare at jeg har stået lige der og givet fartbøder før den gunshop overhovedet kom op. Samtidig med det virker det også som om at reglerne er fuldstændig forskellig fra admin til admin. Jeg har flere gange selv klaget til en admin over at blive arresteret efter at have købt våben, hvor de så har sagt at jeg er forkert på den fordi jeg bare kunne lægge det i mit inventory-tool. Jeg fortalte Nickolai P ret tydeligt at jeg står og giver fartbøder, og at det ikke er min skyld at reglerne siger man ikke må have våben i offentligheden det står ret tydeligt ved regel 5.1. Jeg ser det selvfølgelig som fint at man ikke må campe gunshops, men som sagt har jeg ikke campet gunshoppen jeg har givet fartbøder oven på min bil.  Formålet var aldrig at tage folk i at købe våben mit formål var at give så mange bøder som muligt da utroligt mange vælger at køre for hurtigt. Tænker ikke jeg skal gå væk fordi at en person sætter en gunshop op det er vel ikke min skyld.
Bevis: Har ikke rigtigt noget bevis på det, men tænker min forklaring af hele situationen er nok.

------------------------------

  • +Rep 8
  • Hat 1
  • Sjovt 1
  • Brugbart 1
  • -Rep 3
  • Dum 2
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag Pongu.

Da jeg tager casen, får jeg og vide at det ikke var føreste gang du arrestere den person for og have våben fremme i offentligheden, så tager et kig på de scenerne der er, og ser du står ca. 5 ich meter fra gunshoppen og løber efter personer der har taget deres våben de lige har købt.

Så da det ikke er føreste gang du gør, det tager jeg det som du står og camper gunshoppen, hvilket ikke er tilladt i følge regel 17.41 (Det er ikke tilladt at campe gunshop/bank, hvis formålet er at stoppe folk der køber våben.)

  • +Rep 4
  • Dum 5
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Reglen blev lavet efter, at man begyndte at samle våben op i hånden i stedet for, at de bare røg ind i ens scrollbar uden, at man havde det fremme til at starte med, og det derfor kunne være svært for folk at købe våben uden at samle det op, samtidig med at der stod en betjent klar til at arrestere en for det.

Ud fra din seneste besked Pongu, virker det ikke til at være det du har gjort. Jeg vil da mene, at man skal sørge for at fjerne sit våben hurtigst muligt efter man har samlet det op, og i den grad inden at man begynder at gå ud fra butikken. Hvis han sigter på dig, må du arrestere ham uanset hvad også selvom at det kun var et kort øjeblik.

 

Har du noget at tilføje til Pongu's seneste svar? @Nickolai_P

Redigeret af ZeNoxXi
  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder ikke til at Pongu har campet gunshoppen.

At campe gunshops vil jeg definere som, at du bevidst står ved en gunshop og holder øje med folk der køber våben, for at stoppe dem, på grund af at de har købt et våben. Du må selvfølgelig godt stoppe dem for at have våben synligt fremme (på ryggen, eller i siden).

Jeg lukker klagen, og jeg ( eller hans coaches ) vil tage en snak med Nickolai_P snarest omkring episoden.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.