Dette er et populært indlæg Pebernød Skrevet Maj 14, 2021 Dette er et populært indlæg Del Skrevet Maj 14, 2021 (rettet) Jeg synes det dumt, at man ikke længere kan bygge RP-huse med en dør som smartdoor, eller en butik med en lille smartdoor bare til RP. Det røvirreterende at skulle sætte en 2x2 raiding indgang i et hus, eller en butik. Altså lad mig bygge et pænt hus eller en hyggelig butik, uden jeg skal tryharde og have en "raiding indgang" der fylder 66% af min bygning Det jeg mener, er at have en realistisk dør, istedet for 3 smartdoors i en raiding indgang. Bare en helt normal dør som smartdoor. Der er ingen grund til, at jeg skal have en tryhard raiding indgang, når jeg bare sidder og laver hygge RP.. Redigeret Maj 14, 2021 af SmokeEditz 13 1 6 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dette er et populært indlæg West Besvaret Maj 14, 2021 Dette er et populært indlæg Del Besvaret Maj 14, 2021 Godt forslag og flot formuleret. +rep. 8 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mathh1as Besvaret Maj 14, 2021 Del Besvaret Maj 14, 2021 +rep Jeg er helt enig! Jeg savner også små hygge butikker, men dog synes jeg man skal sætte nogen klare regler for det så ingen misbruger det 🙂 2 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DEAGLEMEISTER Besvaret Maj 14, 2021 Del Besvaret Maj 14, 2021 Altså det skal på ingen måde tilbage til det gamle. Det kan blive bøjet, mibrugt og alt muligt andet. Det er fint som det er lige nu. 4 2 1 2 4 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kai Jensen Besvaret Maj 14, 2021 Del Besvaret Maj 14, 2021 Jeg er lidt forivret med hvad du menner men jeg kan fælge dig lidt med at der er lidt dumt men reglen lyder at der skal være 2x2 foran smart door der er heller ikke noget krav på at du skal have 3 smart doors. Mvh Kai 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pebernød Besvaret Maj 14, 2021 Forfatter Del Besvaret Maj 14, 2021 Det jeg mener er, at jeg ikke altid har baser for at tryhard. Jeg har tit bare en hyggelig RP butik eller et sjovt hus, eller noget, som egentligt kræver en hel normal realistisk dør, eller en lille indgang. Imens jeg har disse RP huse, kommer staff altid og fjerner mine ting, hvilket er træls, for var der nogen som virkelig ville raide, ville de kun have én dør at komme igennem. Jeg håber du forstår hvad jeg mener, ellers kan jeg smide nogle billedeeksempler. 🙂 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kai Jensen Besvaret Maj 15, 2021 Del Besvaret Maj 15, 2021 Jeg kan godt se hvad du mener, men når jeg har haft bygget rp hus har jeg brugt sån en normal dør, men den dør har staff ikke klaget over Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pebernød Besvaret Maj 15, 2021 Forfatter Del Besvaret Maj 15, 2021 Fordi du nok ikke er lige så hadet som mig hihi 1 1 4 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kai Jensen Besvaret Maj 15, 2021 Del Besvaret Maj 15, 2021 7 timer siden, SmokeEditz skrev: Fordi du nok ikke er lige så hadet som mig hihi Jear okay good point 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mathh1as Besvaret Maj 15, 2021 Del Besvaret Maj 15, 2021 12 timer siden, SmokeEditz skrev: Fordi du nok ikke er lige så hadet som mig hihi i repect you løvebroder 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BareMaxx Besvaret Juni 23, 2023 Del Besvaret Juni 23, 2023 En helt almindelig dør som prop virker da fint i en base som smartdoor? Kan ikke se, hvorfor du ikke kan bruge dem? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ariana Grande Besvaret 10. Februar Del Besvaret 10. Februar Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts