Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban ny rettlse med det rigtig steam id


Slamboe

Recommended Posts

SteamIDSTEAM_0:0:88940487

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes pga at jeg tænkt over tingene og har besluttet mig for at ikke lave lort inde på servern mere jeg tage mig sammen og ikke bryde så mange regler som har gjort de andre gange da spillede på servern jeg blevet lidt ældre så jeg ikke bare troller og siger bøsse eller andre grimme ting til folk som jeg også gjort den gang jeg spillede på servern så jeg skal ind pga jeg tager mig sammen frem over 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 23. maj, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.