Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Tonni Jern

Recommended Posts

IGN: Swoxi's Smurf

SteamID: STEAM_0:0:55178525

Ban Reason: Disrepekt over for admin/mod +Lyver i case! +Troer admin + Taler grimt i case + Lytter ikke

Hvem har banned dig: Steam_0:1:54395478

Hvorfor skal du unbannes: Hej Stavox vil gerne have en ny chance på jeres Mega awesome server!!! Har spillet rigtig meget derinde, og er ked af de ting jeg har gjort, det vil ikke komme til at ske igen det lover jeg. Jeg vil gerne ind sammen med min bedste ven igen og spille med ham. Jeg er virkelig ked af alt det jeg har gjort på jeres server, men håber på at i vil give mig en ny chance, og skal nok opføre mig ordentligt i fremtiden

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er gået lang tid nok, at han venter en uge er lige i overkanten.

Hvis du vil have unban, kræver det at du forstår at det kommer til at ske med en meget kort lunte, det vil sige at sker der det mindste så ryger du ud fra serveren igen.

- Da du nu også har snakket med vores staff på en måde vi ikke acceptere, kræver det også at du snakker ordenligt og istedet for at kommentere på et dårligt tidspunkt, så vælger du at slappe af igen næste gang. Er vi enige?

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, Pwedmy said:

Der er gået lang tid nok, at han venter en uge er lige i overkanten.

Hvis du vil have unban, kræver det at du forstår at det kommer til at ske med en meget kort lunte, det vil sige at sker der det mindste så ryger du ud fra serveren igen.

- Da du nu også har snakket med vores staff på en måde vi ikke acceptere, kræver det også at du snakker ordenligt og istedet for at kommentere på et dårligt tidspunkt, så vælger du at slappe af igen næste gang. Er vi enige?

Ja. det lover jeg

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.