Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Trixx


305
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, 305 skrev:

------------------------------

Dit ingame navn: 305
Staff ingame navn: Trixx 
Dit SteamIDSTEAM_0:0:46536095
Staff SteamID: STEAM_0:1:87250278
Forklar situationen:
Jeg vælger at arrestere en person for hasarderet kørsel (kører ind i et skilt), at holde ulovligt og personen lytter ikke til politiets anvisninger. Trixx mener ikke, at det er en gyldig grund, fordi det ikke er hasarderet kørsel ifølge ham, og så mener ikke, at jeg kan tage den ulovlige parkering med i vurderingen. Trixx vælger så at give mig jobban, da de tre ulovlige handlinger ikke er en god nok grund til at anholde ham. Hvis grunden ikke er gyldig nok, så kan jeg heller ikke se, hvorfor jeg skal have jobban, da jeg ikke ligefrem RDA'er ham.

------------------------------

Da jeg var i denne rp situation følte jeg at jobban ikke var det rigtige at gøre.
På det grundlag han
1. Kører hazaderet
2. Er meget langsom til at adlyde en poltibetjents odre til at stige ud af bilen, Han var så langsom at 305 var nød til at smide ham ud af bilen hvilke er alt for langsom.
3. holder ulovligt.
På de grundlag føler jeg 305 gjorde det rigtige og trixx træffede den forkerte beslutning.
 

-Atchu Alle

  • +Rep 7
  • Dum 5
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej 305. 

Zapper kører ind i et skilt(samme skilt som i køre ind i 2s efter). og stopper med det samme der er udrykning, og betaler hans bøde.

Da han er lidt itvivl om ingame loven angående grundlag til bøden, holder han ind til siden lidt længere fremme, for at læse de ingame love, dog  glemmer han lige at tjekke at hele bilen er på græsset(Cirka 35% af bilen holder på vejen).


I køre videre, og opdager derefter han holder lidt på vejen. Jeres generalle kørsel var langt mere tilfare sættende end hans.

 

Jeg vælger at give et jobban, da jeg synes straffen er rimelig. Og baseret på andre staffs erfaringer med dig som betjent.

 

  • +Rep 7
  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Stop dig selv 6
  • Hat 1
  • Brugbart 1
  • -Rep 2
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, 305 skrev:

Hej Trixx.

1. Vi kommer også til at ramme skiltet ved et uheld, idet at vi prøver at stoppe ham (med blink). Jeg tænker dog han kan klage til vice, hvis han er utilfreds med det.

 

2. Han burde selv sørge for, at han holder 100% på græsset + hvordan skulle vi vide, om han læste reglerne?

 

3. Hvordan var vores generelle kørsel langt farligere end hans kørsel?

 

4. Kan du uddybe de andre staffs erfaringer med mig som betjent?

 

-305

 

1. Jeg bringer det op, da uheld sker. Han betaler, i gør ikke.

2. Jeg er enig i at han burde sørge for det, men det retfærdiggøre ikke arrest.

3. Kig et klip igennem af jeres kørsel i forhold til hans, så burde det kunne ses.

4. Jeg spurgte både inden og efter straffen, flere staffs til råds både om situationen og dit tideligere arbejde som betjent. De var enige med min håndtering.

+ klager fra spillere på dig, giver du vilde bøder og fængsel, uden altid at have fuldt grundlag.

 

 

  • +Rep 7
  • -Rep 3
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 

2. At du er trigger happy, og ikke giver mere end 8s til at hoppe ud af en bil, grunder stadig ikke en anholdelse. selv med alt andet taget i betragtning.

3. Du rammer skiltet med langt højere hastighed end ham, din generalle hastighed overstiger hans makant, du bakker rundt på vejen? Er der mere at sige

4. Jeg har taget udgangspunkt i hvad andre staffs har noteret omkring dig både som spiller og betjent.  Og de notater kommer ikke dig ved.

 

Jeg ser ingen grund til at diskutere dette yderligere, du er fastlåst i din beslutning. Jeg har truffet min, ifm min egen og andre staffs vudering. 

Vi må vente på HOS's vudering

 

  • +Rep 6
  • Kreativt 1
  • Brugbart 1
  • Dum 4
Link til kommentar
Del på andre sites

2. Så har vi noget til fælles, det er da altid noget.

3. Vi havde nogenlunde samme hastighed + jeg bakkede lidt, så jeg holdte ved siden af hans bil, så det blev svært for ham at flygte fra os.

4. Hvorfor vil du ikke uddybe, er det fordi, at du bare lukker lort ud? + Nu når vi snakker om tidligere oplevelser med hinanden, så kan jeg nemt fortælle et par eksempler på, hvorfor du er den værste på staffholdet.

 

Eks. 1: Der var en dag, hvor jeg blev ved med at holde foran butik 2. Der var en pakkeomdeler, der callede case.  Han ejede butik 2, og han mente ikke, at jeg må holde foran butik 2. Du vælger så at give mig jail, for "bevidst irritere". Jeg er rimelig sikker på, at alle må holde ved parkeringsområdet ved butik 2, butik 3 og butik 4. Men det var vel, fordi du var trigger happy. 

 

Eks 2: Politiet prøvede at raide os fra Pirate Gang, og de endte med at tabe. Efterfølgende tp'ede du over til os, fordi vores raidindgang var 1cm for lille. Du blev ved med at sige, at vi ødelagde RP for hele politistyrken pga. den ENE cm. Udover det var du også piv flabet imod os. Det var selvfølgelig fint, at du informerede os omkring det, men din attitude og beskyldning imod os var decideret pinlig. Du er også den ENESTE fra staffholdet, som har opført sig sådan, når der har været noget galt med vores baser. Alle de andre staffs har fortalt os, at vi skal få ændret det hurtigst muligt UDEN at være flabet og komme med vilde beskyldninger. 

 

Jeg har også snakket med nogle andre spillere, og de siger også, at de har haft en del problemer med dig

Redigeret af 305
  • +Rep 6
  • Hat 1
  • Brugbart 1
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

På 26/04/2021 den 8:02 PM , 305 skrev:

2. Så har vi noget til fælles, det er da altid noget.

3. Vi havde nogenlunde samme hastighed + jeg bakkede lidt, så jeg holdte ved siden af hans bil, så det blev svært for ham at flygte fra os.

4. Hvorfor vil du ikke uddybe, er det fordi, at du bare lukker lort ud? + Nu når vi snakker om tidligere oplevelser med hinanden, så kan jeg nemt fortælle et par eksempler på, hvorfor du er den værste på staffholdet.

 

Eks. 1: Der var en dag, hvor jeg blev ved med at holde foran butik 2. Der var en pakkeomdeler, der callede case.  Han ejede butik 2, og han mente ikke, at jeg må holde foran butik 2. Du vælger så at give mig jail, for "bevidst irritere". Jeg er rimelig sikker på, at alle må holde ved parkeringsområdet ved butik 2, butik 3 og butik 4. Men det var vel, fordi du var trigger happy. 

 

Eks 2: Politiet prøvede at raide os fra Pirate Gang, og de endte med at tabe. Efterfølgende tp'ede du over til os, fordi vores raidindgang var 1cm for lille. Du blev ved med at sige, at vi ødelagde RP for hele politistyrken pga. den ENE cm. Udover det var du også piv flabet imod os. Det var selvfølgelig fint, at du informerede os omkring det, men din attitude og beskyldning imod os var decideret pinlig. Du er også den ENESTE fra staffholdet, som har opført sig sådan, når der har været noget galt med vores baser. Alle de andre staffs har fortalt os, at vi skal få ændret det hurtigst muligt UDEN at være flabet og komme med vilde beskyldninger. 

 

Jeg har også snakket med nogle andre spillere, og de siger også, at de har haft en del problemer med dig

Dine sidste 2 eksempler har ikke relation til klagen.

 

Nu skal jeg lige forstå det korrekt - Zapper kører ind i et skilt, og så giver du ham en bøde, som han betaler, hvorefter at han kører ind til siden og holder ulovligt, og der stopper du ham igen og arresterer ham for at holde ulovligt og ikke at efterkomme politiets anvisninger?

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, 305 skrev:

Det er korrekt 

Okay, så skal vi jo kun tage udgangspunkt i de sidste 2 ting, det med at han holder ulovligt parkeret, og at han er langsom til at stige ud af bilen, da han allerede har betalt en bøde for at køre ulovligt. At han holder ulovligt parkeret, giver jer ikke ret til at arrestere ham. Et eller andet sted er det vel ligegyldigt, om i smider ham ud af bilen eller om han selv stiger ud, så længe han ikke flygter (eller gør noget andet som han kan arresteres på) tænker jeg ikke at der er en grund til at arrestere ham.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, 305 skrev:

Bøden er vel på en måde en "advarsel", og  da han så gør to ting senere, så synes jeg, at det virker acceptabelt, at jeg arresterer ham. 

Når du giver en bøde til en person og den bliver betalt er sagen ude af verden, så du kan kun straffe ham for de sidste 2 ting, som i min optik ikke giver nok end til en bøde.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, 305 skrev:

Ja okay. Men jeg kan ikke finde en regel, hvor der står, at jeg ikke må arrestere ham for de to ting.

Vi kan ikke have regler for alt, der er i forvejen alt for mange.

Jeg vurderer ikke at Trixx har gjort noget forkert (også vurderet ud fra de noter der er på dig).

 

Lad vær med at arrestere folk bare for at arrestere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.