Hop til indhold
Stavox

De gode gamle dage.


Vito

Recommended Posts

16 timer siden, salim skrev:

Fandt lige et fedt gammelt billede jeg ville dele, der er nok mange af jer som aldrig så dette vidunder.

I ca. 30 sekunder var den famøse gamle streg, erstattet af disse flotte symboler. 

Gode tider hva @Houston ❤️ 

 

Xw7KNj5.png

 

 

Jeg husker det her! Bimse røg lige op i Senior før mig.

Jeg lå på det her billede stadigvæk i Admin.

Angiveligt fordi, at da der skulle stemmes til et HOS møde, om hvorvidt jeg skulle i senior, var der en HOS, som havde hørt mig tale lort om makkersystemet og derfor synes man ikke jeg skulle op.

 

Det ironiske var, at det var mig der havde fundet på, og lavet det makkersystem.

 

Jeg afholdte en powerpoint præsentation for @Houston med diverse tiltag til Stavox. Herunder case belønning.

Jeg skulle, for at blive promoted, nemlig bidrage med noget nyt til serverne/staff teamet, før at Houston gad smide mig op. Sikke et krav hva? I har det sgu nemt med casemål i dag.

 

Rettelse: Jeg fandt sgu mit gamle powerpoint slide. Det var fandeme værre at fremlægge for Houston, end til en eksamen

 

 

Styrk Stavox.pdf

Link til kommentar
25 minutter siden, Lund skrev:

Jeg skulle, for at blive promoted, nemlig bidrage med noget nyt til serverne/staff teamet, før at Houston gad smide mig op.

Houston lavede ikke andet end at være sur på mig og sige jeg skulle tage 93 cases om dagen hver dag 😞

Link til kommentar
18 minutter siden, Sebaak23_ DK skrev:

@Guzern kan du huske de Fucked base du plejede at bygge hvor du bare stod og røg bong i og når vi så  raided dig havede du like 4-5 muligheder ud af bygningen ?

 

Ye er ved at downloade filerne nu. Mener at mig og @Hondo byggede en af dem om til at følge de nye byggeregler
Og al inspirationen kom fra alles CDM-straf-master @EDDY

Link til kommentar
1 time siden, Lund skrev:

 

 

Jeg husker det her! Bimse røg lige op i Senior før mig.

Jeg lå på det her billede stadigvæk i Admin.

Angiveligt fordi, at da der skulle stemmes til et HOS møde, om hvorvidt jeg skulle i senior, var der en HOS, som havde hørt mig tale lort om makkersystemet og derfor synes man ikke jeg skulle op.

 

Det ironiske var, at det var mig der havde fundet på, og lavet det makkersystem.

 

Jeg afholdte en powerpoint præsentation for @Houston med diverse tiltag til Stavox. Herunder case belønning.

Jeg skulle, for at blive promoted, nemlig bidrage med noget nyt til serverne/staff teamet, før at Houston gad smide mig op. Sikke et krav hva? I har det sgu nemt med casemål i dag.

 

Rettelse: Jeg fandt sgu mit gamle powerpoint slide. Det var fandeme værre at fremlægge for Houston, end til en eksamen

 

 

Styrk Stavox.pdf 773 KB · 22 downloads

Det der er udelukkende postulater og fabrikeret bevismateriale. Intet af det har gang på jorden. Jeg stiller gerne op til interview, såfremt du stiller de rigtige spørgsmål. Dog vil jeg gerne medgive her, at jeg utvivlsomt har været den bedste coach nogensinde. Alle jeg har haft fingrene i har udviklet sig i en positiv retning!

Link til kommentar
5 timer siden, Houston skrev:

Det der er udelukkende postulater og fabrikeret bevismateriale. Intet af det har gang på jorden. Jeg stiller gerne op til interview, såfremt du stiller de rigtige spørgsmål. Dog vil jeg gerne medgive her, at jeg utvivlsomt har været den bedste coach nogensinde. Alle jeg har haft fingrene i har udviklet sig i en positiv retning!

 

Kan kun være enig, men du må endelig ikke udelade dine opdragelsesmetoder.

Månedlige spank var en nødvendig del i dannelsen af unge staff.

Link til kommentar
55 minutter siden, Middi skrev:

 

Kan kun være enig, men du må endelig ikke udelade dine opdragelsesmetoder.

Månedlige spank var en nødvendig del i dannelsen af unge staff.

 

det kun fordi du ikke havde mig :((( 

Hos mig ville du have lært at skyde knæskaller 

Link til kommentar
  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.