Hop til indhold
Stavox

[Solved] Matti lyver i case


Aske

Recommended Posts

Dit ingame navn: Aske02
Staff ingame navn: Matti
Dit SteamID: STEAM_0:0:217629637
Staff SteamID: STEAM_0:1:420168501
Forklar situationen: 

  • Politi situationen: Jeg står i byen og fartmåler, hvor jeg ser Matti i den grønne AMG først bakke ind i fronten af lægen og derefter nosse ind i siden af ham. Jeg springer så i min politi bil og sætter efter ham. Da de kommer ud af by tunellen stopper Matti ind til siden, hvor jeg skyder en stop bil ting efter ham(denne rammer desværre læge bilen istedet). Matti smider hurtigt skylden på Lægen og omvendt. Jeg arrester så Matti for hazarderet kørsel eftersom Wimblim, havde givet ham en bøde for lignende tidligere.

 

  • Casen: Lige efter tp'er Matti til mig og klager at det var Lægen som påkørte ham og ikke omvendt. Vi står først og diskuterer om jeg havde ret til at arreste ham, hvilket det viste sig at jeg havde eftersom det kun var 4 min siden @WimBlim havde givet ham en bøde. Efterfølgende stiller Matti spørgsmålstegn ved, hvorfor jeg ikke har givet lægen nogen form for bøde eller straf. Jeg forklarer Matti at jeg kun ser ham tydeligt påkøre lægen og derfor ikke kan vurdere en straf til lægen. Vi diskuterer videre hvor at Matti begynder at forklare, at hvis han ikke havde nosset ind i lægen havde han kørt ind i bilerne der var i nærheden(det skal nævnes som også kan ses i videoen at de eneste biler i nærheden var lægen(foran ham) og min bil(bag ham)). Senere ændrer Matti igen, til at hvis han ikke havde nosset ind i lægen havde han kørt 2 personer(I videoen om politi situationen kan der igen ses at der ingen personer er i nærheden der kan køres ned.) Mens vi står og diskuterer tillader Matti så at Champen tager bilen som Matti har kørt ulovligt i selvom den er i politiets varetægt. Matti og jeg står og diskuterer videre om situationen. Da Matti er ved at afslutte casen smider en irriterende kommentar om at jeg ikke kan se situationen ud af min øjne.

Bevis:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Aske.

Jeg tror hele situationen er blevet kørt lidt op fra min side af, dog så mener jeg ikke, at jeg har decideret løjet i casen. Som du kan se på Bilag 1, så er der en bil parkeret, og der løber også en spiller foran Butik #3. Jeg skulle måske have tjekket scenen fra min synsvinkel inden, at jeg tp'ede til dig, det husker jeg selvfølgelig til en anden gang, dog så mener jeg stadigvæk, at lægen ligeså skulle have en straf, og det ikke blot var mig.

Jeg tillod ikke Champen at tage bilen, jeg synes blot, at denne situation var vigtigere, og vi lige skulle have råde bod for den tidligere hændelse, så ingen af os følte os ramte af situationen. Min kommentar til sidst er selvfølgelig hellere ikke i orden, men jeg synes ikke, at du forstod, hvad jeg reelt set prøvede at forklare dig, og du kørte rundt i det samme og det samme igen.

Konklusion:
Jeg har været lidt for hurtig til at tp, uden at have noget reel evidens på, at du ikke havde handlet med god tro. Denne situation havde kunne været løst sig, hvis jeg havde kommet med nogle beviser, som kunne have bakket mig op i sagen, dog så havde jeg intet i det, og du havde selvfølgelig ret i casen.
Jeg troede, at jeg nossede ind i lægen foran Butik #3, og det var også derfor, at jeg sagde til dig, at hvis jeg ikke havde nosset så havde min bil slided ind i din parkerede bil og/eller kørt personen ned på billedet.

Bilag:
https://gyazo.com/7b3fa5f4739fe556d56a4c52f471169a

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Matti.

Der er nogle ting i dit svar som ikke helt hænger sammen med det video jeg uploadede fra situationen som jeg lige vil udpege.

51 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

dog så mener jeg stadigvæk, at lægen ligeså skulle have en straf, og det ikke blot var mig.

Som jeg skriver både i klagen og forklarer i casen, så kan jeg ikke vurdere lægens straf ordenligt. Den eneste som kun havde været ham ville være sammenstødet i tunellen. Det eneste problem var dog at jeg ikke kunne vurdere om det var dig der bremsede ind foran dig eller ham der kørte ind i dig. Jeg ville i den situation ikke tage den ene eller den andens side grundet usikkerheden på hvem der var skyld i det sammenstød.

Dog vil jeg også tilføje som man også ser i min video at jeg ikke havde muligheden for at stoppe eller give nogen straf til Lægen grundet du tp'ede så hurtigt.

 

1 time siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg troede, at jeg nossede ind i lægen foran Butik #3, og det var også derfor, at jeg sagde til dig, at hvis jeg ikke havde nosset så havde min bil slided ind i din parkerede bil og/eller kørt personen ned på billedet.

Som man også ser i min video så står Hisus sikret bag min bil da du vælger at nosse ind i lægen. Man ser også at du er passeret min bil, hvilket betyder at der ikke var nogen eller noget du kunne ramme.

Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg troede, at jeg nossede ind i lægen foran Butik #3, og det var også derfor, at jeg sagde til dig, at hvis jeg ikke havde nosset så havde min bil slided ind i din parkerede bil og/eller kørt personen ned på billedet.

 

Jeg forstår ikke helt hvordan at du bruger nos ind i lægebilen ville kunne redde en spiller i at dø? Det er jo derfor at du bliver stoppet til at starte med.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa, undskyld mit sene svar, men jeg har ikke været hjemme det meste af weekenden.

 

På 06/03/2021 den 1:52 PM , ZeNoxXi skrev:

Jeg forstår ikke helt hvordan at du bruger nos ind i lægebilen ville kunne redde en spiller i at dø? Det er jo derfor at du bliver stoppet til at starte med.

Jeg kompenserede ved at nosse, så min bil ikke slidede ind på fortovet, da læge bilen kørte tværs ind over vejen, og min bil ellers ville have fulgt med læge bilens moment, og drejet til højre ind på parkeringspladsen ved Butik #4, som jeg har pointeret i mine forrige beskeder, så troede jeg på det tidspunkt, lægebilen først drejede ind foran mig ved Butik 3, og det er også derfor, at jeg i casen sagde, at hvis jeg ikke havde gjordt, som jeg havde gjordt, så havde jeg dræbt Hisus og/eller påkørt Askes bil.

Det skal også lige pointeres, at jeg ikke unarrestede mig selv i casen, da jeg var enig i, hvad Aske fortalte mig, og jeg godt kunne se, at jeg havde fået en bøde indenfor 5 minutter for præcis det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg kompenserede ved at nosse, så min bil ikke slidede ind på fortovet, da læge bilen kørte tværs ind over vejen, og min bil ellers ville have fulgt med læge bilens moment, og drejet til højre ind på parkeringspladsen ved Butik #4, som jeg har pointeret i mine forrige beskeder, så troede jeg på det tidspunkt, lægebilen først drejede ind foran mig ved Butik 3, og det er også derfor, at jeg i casen sagde, at hvis jeg ikke havde gjordt, som jeg havde gjordt, så havde jeg dræbt Hisus og/eller påkørt Askes bil.

Jeg har stadig lidt svært ved at se, hvordan det skulle give mening ift. den video som er vedhæftet. Jeg kan godt se, at hvis du brugte nos og bare drejede til højre for at undvige, vil du nok have ramt noget andet.
Hvis vi tager højde for at der er lidt forsinkelser på tastetryk og på hvornår det rent faktisk sker i spillet, kan jeg godt se at lægen kører ind foran dig på samme tid med at du stopper. Det vil du nok ikke have kunne undgået, udover at lade vær med at bruge nos, hvis du kunne forudsige hvad lægebilen vil.

 

Vi kan vidst godt blive enig om, at Matti var for hurtig til at tp, uden selv lige at tjekke op på situationen og lige tænke det igennem først. Der var en gyldig grund til at Matti blev arresteret. Om Matti har løjet ved jeg ikke helt, det virker i hvert fald ikke til at det var bevidst. Det lyder mere som om at han har husket forkert.

 

Alt i alt, skete der vel ikke noget i situationen, du fik ingen straf (Aske), og Matti var fortsat arresteret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.