Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Banned med retfærdighed. Håber på unban <3


Recommended Posts

In-game navn: SnaXy

SteamID: STEAM_0:0:75762848

Ban Reason: NLR Rdm, ingen respekt. Tager min bil med mit gun kan ikke huske hvad det hedder.

Hvem har banned dig?: Tobi

Hvorfor skal du unbannes?: Jeg er virkelig ked af det jeg har gjort spiller rigtig meget derinde, lavede ikke andet end og spille derinde. Har læst reglerne og lader være med at gøre det igen.

Jeg elsker den server og jeg håber på at jeg kan komme ind en dag hvor i engang syntes det er okay at jeg kommer ind igen. BTW Tobi hvis du læser den her, håber jeg at du vil give mig en

chance mere, eftersom du kunne høre på mig at jeg virkelig var ked af det! Altså jeg sad og græd overfor to admins, håber at jeg må komme ind igen, og forstår godt hvorfor du bannede mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter som hvad jeg hører fra tobi og dig i casen, bryder du mange regler/små regler på serven. Men vil godt sige at du kunne få 2 til 3 uger og ikke perm, men hvis du fik unban vil jeg godt nok stramme dig godt nok meget op fordi du har brudt NLR-bruger din physics gun på din bil og har ikke resperkt. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad jeg har set er at Snaxy er en god gut. Jeg snakkede med ham ikke så lang tid før bannet kom (Bare som ven, ikke noget slemt).

 

Hvad har du rodet dig ud i snaxy? xD

Jeg håber vi ses igen snart.

Just now, Pablo Escobar said:

Hvad jeg har set er at Snaxy er en god gut. Jeg snakkede med ham ikke så lang tid før bannet kom (Bare som ven, ikke noget slemt).

 

Hvad har du rodet dig ud i snaxy? xD

Jeg håber vi ses igen snart.

PERM BAN?! Hold da helt kæft, du har virkelige rodet dig ind i problemer. Men du burde kunne få din ban sat ned. Det self ikke oppe til mig, men op til Tobi. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dynato De billeder er fra en aften hvor vi alle inde på serveren snakkede over ts, og wildshade kom faktisk ind lidt senere og sagde at det var ok hvis bare vi alle er okay med det, og det var vi eftersom alle på serveren der om natten snakkede ts og alle havde det sjovt.

Dynato det er også derfor vi alle er våben handlere xD;) Du kan selv snakke med mine venner om det hvis det er :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var tilstede og det er os' mig der har sendt billederne, og nej! Wildshade sagde ikke det var okay! Han som sagde stod afk inde på serveren og snakkede bare med os over ts! Han sagde ikke at det var okay på nogle måder han vidste ikke noget om mass rdm'et du lavede! Da du stoppede og blev lidt halv bange da du fandt ud af han var på serveren!

 

Men min pointe er at det ikke er helt sandt at han sagde det var okay, så stop med at prøve på at sætte ham i dårligt lys tak :)

 

M.v.h ZzeA / Simon

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, SnaXyDK <3 #PokemonGO said:

WildShade du var da inde på ts, har en record af det hvis det er?

Så smid da en en lille video af det, nu hvor du siger du har det WildShade siger på film. Ikke?

Link til kommentar
Del på andre sites

ZzeA, ikke eftersom jeg snakkede med Rizee da det skete, og mig og rizee havde det sjovt. Og vi snakker også sammen nu. Så ZzeA nu vil jeg bede DIG om at stoppe med at sætte mig og MINE venner i dårligt lys. Og så vil jeg bede dig om og gå ud fra den her tråd og så lade mig skrive med nogle admins i stedet. Er det forstået? :smug

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er skam fint? Men kan ikke så hvorfor jeg ikke må svare her når jeg også var til stede og det er mig der lige har givet ekstra grund til at du skal forblive banned? Sætter jer skam ikke i dårligt lys? Jeg vil bare have retfærdighed på serveren? Det kan jeg ikke se et problem i? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker omstændighederne er at vi afslår på din unban request.

 

Det kan godt være du kender de personer du har slået ihjel, men det giver dig overhovedet ingen grund til at slå dem ihjel.

Dette går ind for mass rdm jo - Om det så er personer du kender eller ej. Det går ikke på serveren, og en af de ting vi slår hårdest ned på.

Mass rdm viser os at du ikke har nogen som helst interesse for at spille. Vil du gerne slå folk ihjel så gå ind og spil CS med dine venner? Det er ihvertfald ikke hændelser som skal finde sted på Stavox servere. 

 

Du skal være velkommen til at skrive en ny i senere fremtid, hvis du føler at du er klar.

Gør dig selv en tjeneste og vent nogle dage. Efter jeg bannede dig her kl 4:58 i morges gik der ikke 60 min før du lavede en unban request.....

 

Mvh Tobi

tcbKo4R.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.