Hop til indhold
Stavox

primært eksemplar på elendige ex Staffs, der får diagnosen "EX STAFF SYNDROME". TUD TUD TUD


Trixx

Recommended Posts

Du bygger din pointe på at vi er toxic eller hvad end det er, med at lave en video hvor der hele tiden kommer dumme kommentarer og hvad ved jeg op. Desuden så få lige det hele med, lige nu sætter du os i dårligt lys, uden at tage dine egne kammeraters ligeså tåbelige handlinger med. Ved godt det er et shitpost, men come on.
Det var godt du lige sagde til Peanut han skulle fjerne alle sine reps, inden du uploade, var Trixx?;)

Hvad har jeg gjort?

Link til kommentar

Du må legit være kastet ind i en mur som barn...

Siden hvornår er man toxic, fordi man skyder en person der kommer og kører ind i en? Må min video, du ikke har med i din seje montage, kan man se at han rammer mig, og min skærm bliver rød, og derfor skyder jeg ham, hvilket var det casen gik ud på, så det er det første du er idiot at inddrage i din video. Og det jo os der toxic, samtidig med jeg ikke taler lort i den case, men det dig der kalder os det ene og det andet i din seje montage, tænker det må være fordi du har et meget lavt selvværd.

 

Når vi er uenige med noget må vi ikke -rep det, men det må du jo godt, for du jo kongen ik? Forstår godt det svært for dig at have lavt selvværd, og blive nød til at udtrykke dig på disse umodne måder, overfor en masse der ikke er så gamle, men det jo dit liv, hvilket jo er meget trist.

 

Det også trist at i går så meget op i reps? Er det fordi det repræsentere jeres sociale status eller hvad? I sidder legit og wanker den af på hinanden i et staff rum, og får de andre til at -rep os, fordi de skulle jo gøre noget HAH altså få dig nu nogle venner irl og lav nogle damer - shit hvor du sej at det værste du kan er at -rep, det må jeg sige fuck jeg blir bare ked nu :eng101:

 

Ikke så smart, nu hvor du så gerne vil være staff og hævet over en flok mindre børn 😄 fedt at bruge sit liv på - Det åbenbart det fede mennesker gør nu til dags?

 

Link til kommentar
3 minutter siden, Critz skrev:

 

Det også trist at i går så meget op i reps? Er det fordi det repræsentere jeres sociale status eller hvad? I sidder legit og wanker den af på hinanden i et staff rum, og får de andre til at -rep os, fordi de skulle jo gøre noget HAH altså få dig nu nogle venner irl og lav nogle damer - shit hvor du sej at det værste du kan er at -rep, det må jeg sige fuck jeg blir bare ked nu :eng101:

 

Siger ham som forsvarer sig selv på et RP-forum.... få dig nogle mænd

Link til kommentar
Lige nu, Critz skrev:

Du må legit være kastet ind i en mur som barn...

Siden hvornår er man toxic, fordi man skyder en person der kommer og kører ind i en? Må min video, du ikke har med i din seje montage, kan man se at han rammer mig, og min skærm bliver rød, og derfor skyder jeg ham, hvilket var det casen gik ud på, så det er det første du er idiot at inddrage i din video. Og det jo os der toxic, samtidig med jeg ikke taler lort i den case, men det dig der kalder os det ene og det andet i din seje montage, tænker det må være fordi du har et meget lavt selvværd.

 

Når vi er uenige med noget må vi ikke -rep det, men det må du jo godt, for du jo kongen ik? Forstår godt det svært for dig at have lavt selvværd, og blive nød til at udtrykke dig på disse umodne måder, overfor en masse der ikke er så gamle, men det jo dit liv, hvilket jo er meget trist.

 

Det også trist at i går så meget op i reps? Er det fordi det repræsentere jeres sociale status eller hvad? I sidder legit og wanker den af på hinanden i et staff rum, og får de andre til at -rep os, fordi de skulle jo gøre noget HAH altså få dig nu nogle venner irl og lav nogle damer - shit hvor du sej at det værste du kan er at -rep, det må jeg sige fuck jeg blir bare ked nu :eng101:

 

Ikke så smart, nu hvor du så gerne vil være staff og hævet over en flok mindre børn 😄 fedt at bruge sit liv på

 

Du er ikke toxic fordi, du du skyder mig? 

I er en gruppe mennesker der sidder og sviner folk til? Det er det der gør jer toxic.

 

Lige nu, zWuiK skrev:

Du bygger din pointe på at vi er toxic eller hvad end det er, med at lave en video hvor der hele tiden kommer dumme kommentarer og hvad ved jeg op. Desuden så få lige det hele med, lige nu sætter du os i dårligt lys, uden at tage dine egne kammeraters ligeså tåbelige handlinger med. Ved godt det er et shitpost, men come on.
Det var godt du lige sagde til Peanut han skulle fjerne alle sine reps, inden du uploade, var Trixx?;)

Hvad har jeg gjort?

 Jeg opbygger min pointe på, at det eneste i laver in-game er, at svine folk til. I bidrager med INGEN former for positivitet. 

Synes bare, at det var sjovt, at i ikke kunne tage en staffs beslutning ved ord. Videoen var lavet FØR Peanuts -reps

 

Det er ikke den her case, der udgør min irritation for jer, eller det her post. Det er jeres generelle adfærd overfor andre spillere.

Tænkte bare, at størstedelen af Stavoxs spillerbase har det på samme måde som mig ;3 Så valgte at poste jeres adfærd ved en tabt case. 

 

Link til kommentar

 

Lige nu, Trixx skrev:

Du er ikke toxic fordi, du du skyder mig? 

I er en gruppe mennesker der sidder og sviner folk til? Det er det der gør jer toxic.

Du har ramt bunden legit, vis mig et tidspunkt hvor jeg har svinet nogle til.

 

1 minut siden, Trixx skrev:

Jeg opbygger min pointe på, at det eneste i laver in-game er, at svine folk til. I bidrager med INGEN former for positivitet. 

Ved ik hvor meget positivt man skal bidrage med, når ens in-game job er at røve folk.

 

2 minutter siden, Trixx skrev:

Synes bare, at det var sjovt, at i ikke kunne tage en staffs beslutning ved ord. Videoen var lavet FØR Peanuts -reps

Nemt nok at sige for dig ik, du sidder med dine virtuelle venner og keder dig så meget at du vil lave en video så uinteressant som den du har lavet dig det. 

3 minutter siden, Trixx skrev:

Det er ikke den her case, der udgør min irritation for jer, eller det her post. Det er jeres generelle adfærd overfor andre spillere.

Tænkte bare, at størstedelen af Stavoxs spillerbase har det på samme måde som mig ;3 Så valgte at poste jeres adfærd ved en tabt case. 

Det ik vores case sjovt nok, han lavede en case fordi han sagde jeg skød ham uden grund, hvor jeg havde video på han ramte mig, så ved ik hvad der galt med den case.

 

Men igen det for trist at spilde sin tid på folk som dig, der er socialt underudviklet så hyg dig med dine virtuelle venner. Tænker dog denne tråd bliver taget ned at en staff snart, da de ik gider de toxic typer som dig. Men glæder mig til at se video af mig der sviner nogle til 🙂 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.