Hop til indhold
Stavox

[Solved] Når man møder en staff


MaczTV Stavox.com

Recommended Posts

Dit ingame navn: D1PE
Staff ingame navn: N/A
Dit SteamID:STEAM_0:0:68648618
Staff SteamID: N/A
Forklar situationen: Jeg syntes at når man kalder staff eller lign. Så er det ikke altid man får en glad. En som bare "Vil" en. Det er tid som om at de er trætte eller bare ikke har tid. De lyder aldrig rigtigt glade. Eller som om de har lyst til at hjælpe folk i deres cases.
Bevis: N/A (Andre spillere)

BEMÆRK! Nu skal dette ikke tages personligt. Det er bare at nogle staff skal måske tænke over hvordan det er når de skal til at tage cases. Også Er det ikke alle. Der er lidt mugne men det er heller ikke altid

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Folk lyder heller ikke rigtig "glade" når du går rundt på vores servere og kalder dem for dumme ting.

Har du tænkt på det en anden gang du kommunikere med tilfældige personer du trods alt ikke engang kender i virkeligheden?

Du har ikke sagt noget til mig, men har haft fat i dig adskillige gange hvor du ikke kan styre dit sprogbrug. Stakkels uskyldige personer.

 

Jeg indrømmer gerne at jeg var efter dig en ekstra gang idag den 27/7-2016 omkring kl 15:40 pga. jeg gav dig en bemærkning.

Du hamrede 3 gange dit køretøj ind i en taxa. Jeg stoppede dig op og sagde at næste gang så fik du simpelhen kørselsforbud. 

Hvordan reagere du på min bemærkning? Du gjorde det til diskussion og valgt at argumentere for at det overhovedet ikke var din skyld. Var der nogen grund til at du skulle skabe dig og råbe op omkring det, bare fordi jeg giver dig en kort bemærkning på din handling. 

 

Håber trods alt at du begynder at indse dine egne forkerte handlinger, inden du begynder at rette, argumentere og i sidste ende lave staff klager på andre. 

 

Mvh

Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutes ago, Tobi said:

Folk lyder heller ikke rigtig "glade" når du går rundt på vores servere og kalder dem for dumme ting.

Har du tænkt på det en anden gang du kommunikere med tilfældige personer du trods alt ikke engang kender i virkeligheden?

Du har ikke sagt noget til mig, men har haft fat i dig adskillige gange hvor du ikke kan styre dit sprogbrug. Stakkels uskyldige personer.

 

Jeg indrømmer gerne at jeg var efter dig en ekstra gang idag den 27/7-2016 omkring kl 15:40 pga. jeg gav dig en bemærkning.

Du hamrede 3 gange dit køretøj ind i en taxa. Jeg stoppede dig op og sagde at næste gang så fik du simpelhen kørselsforbud. 

Hvordan reagere du på min bemærkning? Du gjorde det til diskussion og valgt at argumentere for at det overhovedet ikke var din skyld. Var der nogen grund til at du skulle skabe dig og råbe op omkring det, bare fordi jeg giver dig en kort bemærkning på din handling. 

 

Håber trods alt at du begynder at indse dine egne forkerte handlinger, inden du begynder at rette, argumentere og i sidste ende lave staff klager på andre. 

 

Mvh

Tobi

Hej tobi ja det er rigtigt men mit "Sprogbrug" Holder jeg ikke og skriver foran små børn + når jeg bruger mit "Sprog" Bruger jeg det i en roleplay situation ang politi etc

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, D1PE - Stavox.com said:

Det er tid som om at de er trætte eller bare ikke har tid

@D1PE - Stavox.com Jeg forstår ikke hvad du klager over? os (Staff) arbejder jo som sagt frivilligt, og hjælper folk fordi der er andre der ikke kan finde ud af reglerne. Vi arbejder på højtryk for at holde serveren kørende og fri for folk som ikke kan reglerne og bare kommer og ødelægger det sjove for andre. Og det altså heller ikke altid at dem man tager cases med er lige sød over for en. Så det kan godt være at det nogen gange er derfor at der kan komme en lidt træt/sur staff over til dig fordi de enten har arbejdet på højtryk hele dagen, eller har haft nogen der ikke kunne holde styr på deres temperament. Så ikke for at virke sur eller noget, men du kunne godt have lidt mere respekt for os som arbejder for at holde serveren kørende.

 

Mvh JackS

Link til kommentar
Del på andre sites

Om personerne så taler grimt til vores staff eller ej skal vores staff stadig holde kammertonen, det vil siges at vores staff skal håndtere deres såkaldte sager professionelt og ikke snakke med en nedladende måde eller svine vores spillere til på nogen måde. Vores staff skal holde hovedet koldt og ikke regere på nogen måde, hvor de snakker med en hård tone eller på en måde giver en irriteret tone. - Det vil så siges at vores staff dog kan være ret så stressede på grund af mangel af folk til at hjælpe dem. Denne klage er ikke på nogen måde specifikt tilladt at poste, efter de nye regler da det ikke er relevant på nogen måde. Du kunne til næste gang skrive en besked til mig privat så skulle jeg nok tage den med vores staff. - Sker det at vores staff snakker på nogen måde nedladende osv, så tag endelig nogle beviser og fyld en klage. På forhånd tak, Pwedmy.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.