Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mod ansøgning


AlexanderDKA

Recommended Posts

In-game navn:

AlexanderDKA

 

SteamID:

STEAM_0:0:62086933

 

IRL Navn:

Alexander

 

Alder:

17


Hvorfor skal vi vælge dig som mod?:
Jeg har spillet på server over 7 uger nu og er Top 10 mest online spiller på hele serveren og bruger meget af min dag på jeres server. Jeg har en masse erfaring med RP da jeg har set en masse RP streams og har selv spillet en masse Arma 3 RP og Gmod RP. Jeg kan alle serverens reglerne. Jeg snakker en del med de fleste Admin / moderator over TS3 og spiller også en del med dem så jeg har hørt en del forskellige Admin cases så jeg ved hvad man skal gøre i de fleste forskelige situationer. Jeg respektere andre for den de er og jeg kan godt klare pressede- og stressede situationer. Jeg er også god til arbejde sammen da fleste af mine spil har handlet om samarbejde og er mest glad for at arbejde sammen i skolen osv. Jeg er også ret gode venner med de fleste staf's så jeg tror at jeg vil passe godt ind hos jer. Jeg vil gerne give folk en chance, men vis det er en stor regler der er tale om  så tager jeg det meget alvorligt. Jeg har også hjulpet en del nye personer på serveren med missing Textures og mange andre ting hvis folk kommer og spørg mig om det. Og i fredags ved middagstid da serveren var fuld og jeg var på og der var kun 1 Admin online gik jeg rundt til folk og prøvede at hjælpe ham ved at sige til folk at de ikke må gøre de forskellige ting som er imod reglerne da jeg kunne se at der var brug for hjælp.

 

Kender du ULX kommandoerne?:

Ja nogen lunde da jeg selv har hostet Gmod servers før, men ellers har jeg en hjemmeside hvor de står og kan ellers spørge de forskellige admins hvis der er en kommand jeg har glemt.

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv:

Jeg kommer bor Midt-Jylland. Er 17 år gammel. Jeg er altid flink, venlig, frisk og viser respekt for andre.computer. jeg går i 10 science klasse så jeg har en del fritid. Jeg bruge en del af min fritid på ved min computer.

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:

Ja, jeg taler 100% dansk.

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:At jeg har brugt så meget tid sammen med de forskellige Admins / mods at jeg begyndter at går rundt til folk og siger: "det er nlr det der" "hobo du må ikke have våben" "gundealer du med ikke have en base med andre" osv.

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:Nej det har jeg ikke men føler jeg er halvt Admin selvom jeg ikke er da jeg bruge så meget tid sammen med de forskellige admins / moderator at jeg bgyndter at sige til folk: "du må ikke gøre det der".

 

Giv nogle detaljer angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:

Jeg har som sagt aldrig vært Admin før.

 

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

______________________________________________________________________________________________________________________________

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:

 

Straf: Perm ban, da ham Mass RDM self supplier er 2 store regler.

 

Hvorfor?: Jeg ser en masse mennesker blive permbanned for at Mass RDM af de forskellige Admins / moderator og de viser ingen nåde de banner dem bare.

______________________________________________________________________________________________________________________________

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

 

Straf: Jeg vil give ham en Warning og siger hvis han gør det en gang mere så vil jeg jaile ham i 120 sekunder så han kan selv læse og lære reglen også vil jeg selv fjerne fading døren og giver de personer der mistede deres guns dem tilbage.


Hvorfor?: Fordi det er hans job at ikke bryde reglen så derfor jailer jeg ham for 120 sek så han kan læse og lære dem også vil jeg fjerne den selv da den fading doors skal være åben i 5 sek og han har ikke fjernet den da jeg gave ham en Warning.

______________________________________________________________________________________________________________________________

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:

 

Straf: Jeg vil jaile dem begge ved siden af hinanden og hvis den ene bliver ved med at svine ham til så gagger jeg ham og jailer ham i længer tid indtil han skriver undskyld i chatten og når de siger/skriver undskyld til hinanden så unjailer og ungagger jeg dem, så vi for løst problemet.  

 

Hvorfor?: Fordi de skal begge 2 kunne spille på serveren uden at blive svinet til og de skal lære at kunne spille og respekter med hinanden selvom og han har en anden holdning end ham.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:

 

Straf: Siger det til John (han pleje altid at lave noget sjovt med personer som truer med ddos) men hvis John ikke er her så ville jeg nok kontakte Pwedmy eller Jimboe hvis de vil snakke med ham først eller ville jeg give ham insta perm ban.

 

Hvorfor?: Fordi DDos er noget der tages meget alvorligt og ikke noget man spøger med. Har selv set hvad der skete med en person som skrev en DDos trussel på serveren og ham tog John sig af.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:


Straf: Siger til ham: "hvis du ikke skifter job navn inden for de næste 10 sek så skifter jeg det for dig" og hvis han ikke gør så skifter jeg ham til citizen. Hvis ham gør det igen så bliver det til kick / ban.

Hvorfor?: Fordi "nacisten" kan være grænse overskridened for nogle mennesker og der skal være plads til alle på serveren.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?

 

Straf: Jeg vil jaile ham for 120 sek og siger til ham at han skal læse reglerne og skal vente 5 min for at kunne raide igen. Hvis han fortsætter vil jeg ban ham for 1-2 timer. og hvis der er nogle personer som har mistedet deres våben / ting vil jeg give dem tilbage til dem da det var et fail raid.

 

Hvorfor?: Fordi ham bryder reglen om at man skal vente 5 min for at kunne raide igen og har selv set andre blive staffer på den måde for det.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.