Hop til indhold
Stavox

[Solved] KøreSkole


Dr.Smitzenber

Recommended Posts

Stavox mangler 100% en køre skole.

Der er en køreskole på en eller anden måde men hvis man ikke består den så kan man ikke køre bil og køreskolen er gratis første gang os så kan den koste 250 Kr fx, og så kan prisen bliver højere og højere jo flere gange du failer.

Men jeg bliver CDM'et på alle måder folk prøver at køre andre ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Folk kører på samme måde om hvis de så havde kørekortet eller ej. Tror jeg.

 

En anden ting i forhold til CDM og folk det kører dårligt vil være, hvis man gjorde så alle køretøjer tog skade ved at køre ind i ting og hvis man gjorde så det kostede mere at reparere sit køretøj.

Flere personer vil nok tænke mere omkring hvordan de kører. Både som politi, borger osv.

Køretøjer er jo en af de investeringer vi har på serveren. Man køber biler for de hård optjente penge man har samlet sig sammen. Så syntes jeg også man skulle tage og passe lidt mere på de biler. Det er jo realistisk set også en risiko at køre bil. 

 

Mvh
Tobi

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Tobi said:

Folk kører på samme måde om hvis de så havde kørekortet eller ej. Tror jeg.

 

En anden ting i forhold til CDM og folk det kører dårligt vil være, hvis man gjorde så alle køretøjer tog skade ved at køre ind i ting og hvis man gjorde så det kostede mere at reparere sit køretøj.

Flere personer vil nok tænke mere omkring hvordan de kører. Både som politi, borger osv.

Køretøjer er jo en af de investeringer vi har på serveren. Man køber biler for de hård optjente penge man har samlet sig sammen. Så syntes jeg også man skulle tage og passe lidt mere på de biler. Det er jo realistisk set også en risiko at køre bil. 

 

Mvh
Tobi

 

 

 

Men......

 

Nogle gange kan folk ikke gøre noget ved det... Jeg indrømmer selv jeg har kørt flere ned pga FPS drop. Det kender Emoyly til hvis han kan huske jeg kørte ham ned tidligere idag haha. (Undskyld Emoyly :( ) 

 

Mute har også kørt flere ned pga FPS drop, det sker hele tiden ;/

 

(Undskyld mute :( )

Link til kommentar
Del på andre sites

On 20/7/2016 at 00:33, Dave said:

Det bliver bare ligsom virkeligheden så snart folk har fået deres kort kører folk dårligt hahaha 

Den var god xD Men det er jo der de får carban.

On 20/7/2016 at 01:01, Tobi said:

Folk kører på samme måde om hvis de så havde kørekortet eller ej. Tror jeg.

 

En anden ting i forhold til CDM og folk det kører dårligt vil være, hvis man gjorde så alle køretøjer tog skade ved at køre ind i ting og hvis man gjorde så det kostede mere at reparere sit køretøj.

Flere personer vil nok tænke mere omkring hvordan de kører. Både som politi, borger osv.

Køretøjer er jo en af de investeringer vi har på serveren. Man køber biler for de hård optjente penge man har samlet sig sammen. Så syntes jeg også man skulle tage og passe lidt mere på de biler. Det er jo realistisk set også en risiko at køre bil. 

 

Mvh
Tobi

 

 

 

Det er jeg helt enig med så kan de lære at lade være med at køre ligesom min far :D

On 20/7/2016 at 01:06, Pablo Escobar said:

Men......

 

Nogle gange kan folk ikke gøre noget ved det... Jeg indrømmer selv jeg har kørt flere ned pga FPS drop. Det kender Emoyly til hvis han kan huske jeg kørte ham ned tidligere idag haha. (Undskyld Emoyly :( ) 

 

Mute har også kørt flere ned pga FPS drop, det sker hele tiden ;/

 

(Undskyld mute :( )

Jeg oplever kun FPS drop meget sjællend men jeg køre stadig et par folk ned jeg stopper op og hvis de ikke allerede er respawnet giver jeg dem bare et lift derhen.

Det husker @Leonardo og @DetBareMads nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.