Hop til indhold
Stavox

Tjene penge


Zenoxxi

Recommended Posts

Hej Stavox

Jeg vil ønske der var flere måder at kunne bruge sine penge på, andet end biler og våben . Der mangler lidt.  Jeg sparer ikke op til andet end biler, men hvis der var noget andet. Jeg kan ikke lige finde på nogle eksempler, men det kunne være rart at have andre ting at spare op til.

 

//CasperDK - Stavox -/Admin

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal nok lige forklarer det med gang upgrades senere da det er lidt en stor ting ^^

Name tags mener jeg f.eks. [Boss] foran ens navn eller noget lignende, ikke noget der giver dig noget rigtigt men bare noget man kan bruge in-game penge på.

Og ja til det med bagagerummet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har nu mage god ide,er til alle ting :D

Man kan jo tjene penge på at sælge hash lave en pusher street inde i parken bag nexus så kan man få nogle jobs derinde og købe et sted at lave sin bod ,og så sælge hash

 

 

//RolfDk -/Mod

 

 

Selvom det er en god idé, så går diskussionen på, hvilke nye måder vi kan lave at bruge penge på. Ikke så meget hvordan man tjener dem (det er dog også et problem).

---

Det er ret svært at komme op med en ny dimension at tjene penge på. Hvis du kan komme med noget mere konkret er det nemmere at udføre for Stavox, men det er helt klart en vigtig diskussion at tage op. Jeg har det præcis på samme måde som dig. DarkRP går primært ud på at tjene penge, og ud over at bruge dem på våben, er der biler. Så snart du har "alle" biler, er der ikke nogen drivkraft længere. Så jeg synes bestemt at det er noget der skal sættes fokus på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg kun spillet på serveren et par timer, men har dog spillet på andre RP server's.

Jeg vil gerne komme med forslaget "suits" eller vi kan kalde det "skins", det er meget enkelt, hvis du tager det på vil de karakter se anderledes ud f.eks. have jakkesæt på (virker selvfølgelig ikke til alle job), og selvfølgelig kunne gemmes ligsom ens biler. 

Eks. fra gammel, lukket RP server

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=21018134 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg kun spillet på serveren et par timer, men har dog spillet på andre RP server's.

Jeg vil gerne komme med forslaget "suits" eller vi kan kalde det "skins", det er meget enkelt, hvis du tager det på vil de karakter se anderledes ud f.eks. have jakkesæt på (virker selvfølgelig ikke til alle job), og selvfølgelig kunne gemmes ligsom ens biler. 

Eks. fra gammel, lukket RP server

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=21018134 

Den idé kan jeg godt lide!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.