Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning - PINK JESSI GAMER


Uncle Max

Recommended Posts

Ingame navn: PINK JESSI GAMER


SteamID:  STEAM_0:0:37735856 


IRL Navn: Sean Etmann


Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja i arma3 og det var lige som DarkRP.

Jeg har set rigtigt meget admin case.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg har god erfaring med GarrysMod.

Jeg vil høre hver side af folk.

Jeg spiller på serveren for den er god og jeg er der inde hver dag jeg følger reglerne og lytter til admin's jeg vil nok spille som normal nogen gange men også som staff.

Jeg vil gøre det rigtige på den og dem som gøre det de ikke helt må sætter jeg en stopper for.

Bliver de ved kommer de I jail, kick warrant eller ban.

Jeg har set at mange køre folk ned og siger det til en admin jeg vil meget gerne hjælpe med det jeg vil da også gerne noget andet end det.

Der er nogen der ikke helt kan RP, så dem jeg møder hjælper jeg hvor jeg ikke er admin eller har prøvet det.

Jeg var på serveren og mange brud regler men jeg kunne kun sige det må i ikke for der var ikke en admin på.

Jeg vil hjælpe alle og gøre serveren mere god men det for sent for den er den best så.

Jeg har får en god modstand men det er okay så det skal nok gå.

Jeg er lige glad med om det er venner eller ej jeg har en case i.

Jeg vil gøre alt seriøst.

Når der er igen Staff på så er der abuser så kan jeg jo komme og stoppe det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Noget men vil gerne lærer mere.

!set (name) hp 100

!returned (name)'s weapons

!bring (name)

!jail (name) 180

Eller har i menu?

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er dansker så ja.

Jeg bruger min mic når jeg kan så.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg kan være meget på i weekenden kan være på fra der jeg vil spille til 02:00.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Elsker at spille DarkRP på Gmod.

Hvad mangler jeg hvis det ikke er nok?

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit shadowplay havde lavet en fejl med videoen, LAD være med at tage dette som en undskyldning, den havde filmet 10 minutter tidligere, af en eller anden grund. 

Logs kan bevise at Flepz droppede 3001 Kr og fik dem aldrig igen. 

Jeg forsøgte at kalde efter Mads og Jimboe, men Jimboe havde ikke mulighed for at tjekke det, og Mads svarede ikke. 

Og Nej, vi tog ikke pengene.

 

Han droppede dem til din ven, han havde åbenbart lidt problemer med at tage den op, så vi valgte at sætte os ind i bilen igen, men så kom du og tog os ud igen, og arresterede os begge, for at stikke af eller noget lign. 

Din ven gad ikke at indrømme at vi havde droppet pengene, men han er også blevet banned i 1 uge nu...

Link til kommentar
Del på andre sites

sry jeg taler grimt men hvem gør ikke det.

On 18/7/2016 at 01:00, CasperDK - Stavox.com said:

Mit shadowplay havde lavet en fejl med videoen, LAD være med at tage dette som en undskyldning, den havde filmet 10 minutter tidligere, af en eller anden grund. 

Logs kan bevise at Flepz droppede 3001 Kr og fik dem aldrig igen. 

Jeg forsøgte at kalde efter Mads og Jimboe, men Jimboe havde ikke mulighed for at tjekke det, og Mads svarede ikke. 

Og Nej, vi tog ikke pengene.

 

Han droppede dem til din ven, han havde åbenbart lidt problemer med at tage den op, så vi valgte at sætte os ind i bilen igen, men så kom du og tog os ud igen, og arresterede os begge, for at stikke af eller noget lign. 

Din ven gad ikke at indrømme at vi havde droppet pengene, men han er også blevet banned i 1 uge nu...

Hvis du ikke lyver så siger jeg sry for det for kunne ikke se han tog dem op det ligenede at i tog dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.